preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored zvona

za šk.g. 2024./2025.

Jelovnik
 

Događanja

SUPERVIZIJA U OŠ TRNSKO

 

Integrativna supervizija u odgoju i obrazovanju

 

U Osnovnoj školi Trnsko završila je s radom prva grupa koja je u sklopu stručnog usavršavanja pohađala INTEGRATIVNU SUPERVIZIJU koju je vodila viša savjetnica, gospođa Vesna Milić.

Deset polaznika grupe sastajalo se deset puta po četiri sata, a na svojim su sastancima razmjenjivali iskustva, iznoslili probleme iz svakodnevne prakse i pokušavali iznaći rješenja.

Što je, zapravo, supervizija?

 

To je vid stručnog usavršavanja koji pridonosi osobnom i profesionalnom razvoju s ciljem unaprjeđenja osobne, socijalne i profesionalne kompetencije.

 

Osobne kompetencije:

  

-      prepoznavati i razumijeti vlastite misli, osjećaje, potrebe i ponašanja te  

-      njihov učinak na druge

-      prepoznati svoje jake i slabe strane samoprocjenom

-      unaprijediti upravljanje osobnim resursima

-      uočavati i promjeniti kontraproduktivno ponašanje

-      razvijati odgovornosti za vlastite postupke i prepoznavati svoje i tuđe

-      granice odgovornosti

-      zastupati sebe poštujući druge

 

Socijalne kompetencije:

 

-    prepoznati i razumjeti osjećaje, misli, potrebe i ponašanja drugih te im              pružiti  

-    odogvarajuću podršku

-    unaprijediti svoje komunikacijske vještine

-    razvijati vještinu davanja i primanja informacija bez prosuđivanja i

-    procjenjivanja osobe

-    razvijati sposobnost prilagodbe novim okolnostima  

 

Profesionalne kompetencije:

 

- uočiti, razumjeti i uvažavati različite stilove učenja, sposobnosti i         potencijale

- razumjeti grupnu dinamiku

- razvijati vještine upravljanja grupom te prihvaćanja i vrednovanja individualnog i grupnog rada

- raščlanjivati postupke i okolnosti te donositi djelotvorne odluke

 

Što supervizija nije?

 

Supervizija nije:

                          procjenjivanje

                          kritiziranje

                          nadzor

                          nadgledanje

                          nastupanje iz pozicije autoriteta i kontrolora.

 

Zadnji susret bio je prilika za evaluaciju i iznošenje dojmova.

Svi polaznici grupe bili su jednoglasnog mišljenja da im je ovakav način razmjene iskustava i učenja bio iznimno koristan, ali su se rastali svjesni da su tek zagrebali po problemima koji se neizostavno javljaju kako u svakodnevnoj praksi, tako i u privatnom životu te da bi bilo idealno kad bi supervizija  bila trajni način stručnog usavršavanja, podrške i druženja.

 

 

                                                          Božica Ditrih Marić, prof.

 




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Svjetlana Devčić   datum: 24. 3. 2014.

Sandučić povjerenja

Klikni na sandučić i ostavi poruku.


Natjecanja


Korisni linkovi

Elektronički identitet

Himna OŠ Trnsko


Arhiva naših vijesti


Udžbenici




preskoči na navigaciju