« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
U sklopu projekta ''Želim stablo'' održana je radionica ''Simetrija cvjetova'' s učenicima 8.c i 8.d razreda (8.2.), te 8.a (12.2.) na kojoj smo povezali matematiku s biologijom i likovnom kulturom.
U prvom dijelu radionice prisjetili smo se pojmova osna simetrija i osnosimetrični likovi, te kroz primjere iz arhitekture, slikarstva i prirode proširili pojmove na svakodnevni život.
U drugom dijelu radionice učenici su upoznali vrste simetrija kod cvjetova, uz različite primjere. Budući da je tema projekta ''Želim stablo'' cvijet nevena, najprije smo odredili kojoj simetriji pripada taj cvijet, a zatim ga crtali, koristeći se matematičkim znanjem koje smo stekli kroz školovanje. Učenici su zaključili da i nije toliko jednostavno prostoručno nacrtati osnosimetrični cvijet, jer treba paziti da svaka latica bude jednaka, no unatoč tome bilo je jako uspješnih radova. Kako je to izgledalo i koji radovi su bili najuspješniji, možete pogledati na fotografijama, te prezentaciji u prilogu.
Sanja Kosanović, mag. edu. mat i inf.