preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod

Login
Tražilica

 

    

 

 

 

Raspored informacija 

 

Kalendar školske godine

 

 

 

Popis udžbenika

 

             

 

 

 

Osmi razredi obavijesti

 

 

 

Upisi.hr 

Office 365 za škole

OFFICE365 ZA ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 272139
Ovaj mjesec: 3173
Ovaj tjedan: 34
Danas: 34
Kalendar
« Studeni 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Lista linkova je prazna
 

OŠ "Đuro Pilar", Slavonski Brod

http://os-djpilar-sb.skole.hr/ 

©2008-2023

Sva prava pridržana

Školsko zvono

             

     

 

      

 

 

GOOGLE

      

 

 

YOUTUBE

Matematika

  

Temeljna zadaća nastave matematike jest da učenici usvoje matematička znanja potrebna za donošenje utemeljenih odluka u različitim situacijama svakodnevnoga života. Ta im znanja trebaju omogućiti da interpretiraju i uspješno koriste sve veći broj obavijesti kojima su izloženi, da uspješno prate procese donošenja odluka u društvu i da sami u tim procesima uspješno sudjeluju.

Nastava matematike učenicima treba omogućiti primjenu matematike i matematičko sporazumijevanje u različitim životnim situacijama, gdje će aktivnim i otvorenim pristupom svladavati nove matematičke koncepte te rješavati različite probleme.

Kao nastavni predmet matematika treba osigurati i čvrstu osnovu za učenje nastavnih predmeta u svim drugim odgojno-obrazovnim područjima: tehničko-tehnologijskom, društveno-humanističkom, prirodoslovnom, jezično-komunikacijskom, umjetničkom pa i u tjelesno-zdravstvenom području, te u praktičnom radu i dizajniranju. Ona je, također, temelj daljnjega obrazovanja i cjeloživotnog učenja.

U skladu s tim temeljnim postavkama matematičko obrazovanje ima sljedeće opće ciljeve.

Ciljevi matematičkoga područja

Matematičko obrazovanje učenicima treba omogućiti:

  • razvoj pozitivnog stava prema matematici, trajno kreativno zanimanje za nju i postizanje uspjeha u matematičkim aktivnostima
  • razvoj samopouzdanja u vlastite matematičke sposobnosti, svijesti o njihovim granicama i razvoj odgovornosti za vlastiti uspjeh i napredak u učenju matematike
  • razumijevanje važnosti doprinosa matematike razvoju različitih civilizacija, kultura i suvremenog demokratskog društva
  • razumijevanje vrijednosti matematike kao univerzalnog jezika znanosti, tehnologije i umjetnosti te kao alata za modeliranje različitih procesa i rješavanje raznovrsnih problema
  • prihvaćanje matematike kao korisnog alata u raznim situacijama u privatnom, profesionalnom i društvenom životu
  • usvajanje znanja i vještina koje omogućavaju uspješnu primjenu matematike u svakodnevnom životu, svijetu rada i društvu s obiljem informacija i orijentiranom tehnologiji
  • razvoj sposobnosti logičkog mišljenja, zaključivanja i generaliziranja te matematičke ar­gu­mentacije
  • razvoj vještina i sposobnosti formuliranja problema, njihova rješavanja raznolikim pristupima te interpretiranja, uspoređivanja i vrednovanja rješenja
  • razvoj sposobnosti matematičkog modeliranja i kritičkog propitivanja pretpostavki modela
  • razvoj sposobnosti timskog rada
  • razvoj vještine racionalnog i efikasnog korištenja tehnologije
  • stjecanje čvrstih temelja za cjeloživotno učenje matematike te nastavak obrazovanja
  • razvoj matematičkog talenta.
preskoči na navigaciju