preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod

Login
Tražilica

 

    

 

 

 

Raspored informacija 

 

Kalendar školske godine

 

 

 

Popis udžbenika

 

             

 

 

 

Osmi razredi obavijesti

 

 

 

Upisi.hr 

Office 365 za škole

OFFICE365 ZA ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 272139
Ovaj mjesec: 3173
Ovaj tjedan: 34
Danas: 34
Kalendar
« Studeni 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Lista linkova je prazna
 

OŠ "Đuro Pilar", Slavonski Brod

http://os-djpilar-sb.skole.hr/ 

©2008-2023

Sva prava pridržana

Školsko zvono

             

     

 

      

 

 

GOOGLE

      

 

 

YOUTUBE

Likovna kultura

 

     

CILJ NASTAVE LIKOVNE KULTURE razlaže se u tri temeljne zadaće s osnovnom svrhom stjecanja određenih znanja, sposobnosti i stavova:

-STJECANJE ZNANJA

– razlikovanje, povezivanje i primjenjivanje ključnih likovnih pojmova i sadržaja nastavnih tema.

- prepoznavanje, razlikovanje i povezivanje sadržaja umjetničkih područja slikarstva, kiparstva, arhitekture, primijenjene umjetnosti i dizajna te novih medija.

- uočavanje, prepoznavanje, razlikovanje i povezivanje sadržaja kulturne baštine (svjetska, nacionalna, etno umjetnost).

-STJECANJE SPOSOBNOSTI ( VJEŠTINE )

-  usmjereno vizualno/likovno opažanje(šire vizualno opažanje, specifično likovno opažanje ).

- istraživanje i stvaralačka primjena likovnih tehnika i likovno – tehničkih sredstava

- samostalni i suradnički idejni i praktični stvaralački likovni rad.

- vizualno mišljenje.

- estetska prosudba likovnog rada, umjetničkog djela i okoliša.

- kritičko ( samo ) vrednovanje

- likovna ( i vizualna ) komunikacija  

- uspostavljanje korelacijskih veza likovnoga sa sadržajima drugih nastavnih predmeta.

-STJECANJE STAVOVA

– pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima likovnog rada ( osobnog/ drugih učenika ), likovno umjetničkog djela, kao i radnog i životnog okoliša.

- čuvanje i promicanje kulturne i prirodne baštine

- promicanje osjećaja za lijepo i za duhovnu dimenziju

- poštovanje duhovnih vrijednosti različitih kultura i civilizacija.

 

PETI RAZREDI:  likovno tehničkim sredstvima moći prikazati međusobne odnose oblika i primjereno razviti senzibilitet za međusobne odnose likovnih elemenata.

ŠESTI RAZREDI: razviti višu razinu razumijevanja i poučavanja prikaza trodimenzionalnog prostora na plohi kroz likovne elemente vizualnog jezika.

SEDMI RAZREDI: razviti perspektivne sposobnosti i kreativno mišljenje putem vizualnog osjećanja osnovnih likovnih elemenata, obuhvaćajući elemente kompozicije .

OSMI RAZREDI: pomoću likovnih elemenata  znati usvojiti i prikazati vrste kompozicija i prostornih planova, te osvijestiti jedinstvo i ravnotežu kroz ovisnost oblika o funkciji.

 

preskoči na navigaciju