preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod

Login
Tražilica

 

    

 

 

 

Raspored informacija 

 

Kalendar školske godine

 

 

 

Popis udžbenika

 

             

 

 

 

Osmi razredi obavijesti

 

 

 

Upisi.hr 

Office 365 za škole

OFFICE365 ZA ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 272139
Ovaj mjesec: 3173
Ovaj tjedan: 34
Danas: 34
Kalendar
« Studeni 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Lista linkova je prazna
 

OŠ "Đuro Pilar", Slavonski Brod

http://os-djpilar-sb.skole.hr/ 

©2008-2023

Sva prava pridržana

Školsko zvono

             

     

 

      

 

 

GOOGLE

      

 

 

YOUTUBE

Priroda/Biologija

"Priroda je jedina knjiga koja na svim listovima nudi mnogo sadržaja." - Goethe

Nastava prirode u 5. i 6. razredu i biologije u 7. i 8. razredu osnovne škole izvodi se prema Nastavnog plana i programa za osnovnu školu,propisanog od strane nadležnog Ministarstva znanosti,obrazovanja i športa Republike Hrvatske.

Nastavni predmet priroda u 5. i 6. razredu omogućuje sjedinjavanje,povezivanje i prirodoslovno poimanje cjelina iz raznih područja prirode. Stoga ovaj predmet pridonosi stvaranju cjelovite slike o svemu što nas okružuje,kao niti jedan predmet u budućem školovanju. Smanjivanje količine činjenica koje učenik treba zapamtiti omogućuje više aktivnog uključivanja učenika u nastavni proces. Pri obradi tema vodi se briga o zavičajnoj osobnosti,a pri obradi se,gdje god je moguće,primjenjuje praktičan rad. Preporuča se koristiti Internet kao način dobivanja dodatnih podataka.

Nastavni program biologije omogućuje upoznavanje živog svijeta i zakonitosti koje u njemu vladaju. Učenici potrebna predznanja stječu u 5. i 6. razredu iz prirode.

Biološko obrazovanje potrebno je svakom čovjeku kako bi mogao razumjeti životne pojave i procese koje ga okružuju. Takvo znanje smatra se osnovnim poznavanjem života. Učenjem biologije učenici stječu znanja i razvijaju vještine,počevši od manualne spretnosti,promatranja,opisivanja,izdvajanja bitnog,zaključivanja,prezentiranja i rada u timu. Učenje biologije ciljano utječe na afektivnu domenu učeničkog razvoja usvajanjem poštovanja prema životu,te razvijanjem empatije prema drugim ljudima i drugim živim bićima,kao i odgovornost prema za očuvanje prirode,okoliša,vlastitog i tuđeg zdravlja.

UČITELJI OTVARAJU VRATA,ALI VI MORATE SAMI UĆI.  (kineska poslovica)

Moj zadatak je pomoći Vam u tome.

                                                                                               Gabrijela Paležnica, prof.biologije i kemije

preskoči na navigaciju