« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Tijekom prošle školske godine u našoj se školi radilo na školskom projektu s temom Vinogorje i Koloniju spaja jedna škola.
Riječ je o projektu na razini škole koji je u sebi sadržavao mnogo manjih podprojekata,a sudjelovale su skupine učenika sa svojim učiteljima-mentorima. Svi su se mogli uključiti,kako učitelji, tako i učenici svih razreda(od 1. do 8.razreda). Ovaj projekt organiziran je povodom stote godišnjice naše škole,a prezentacija je trajala više sati za Dan škole, 29.svibnja 2008. Toga dana imali smo priliku pokazati svima rezultate svoga dugotrajnog rada.
Ono što je ovdje bilo od osobite važnosti jest dobra organizacija podprojekata, o čemu su se brinuli učitelji-mentori, a zatim i dobra organizacija aktivnosti za Dan škole kako bi svi podprojekti bili obuhvaćeni i pokazani .
Kada govorimo o aktivnostima, mislimo na sve što je trebalo biti pripremljeno za taj dan:
-od uređenja učionica i školskog parka adekvatnim predmetima, plakatima,slikama, fotografijama
-izrade potrebnih predmeta za školski program u domu i u školskom parku, izrade prezentacija,pjesama i filmova pa do
-izvedbe prezentacija,živih prezentacija, igara, sportskih igara, plesova te
-sudjelovanja u točkama programa u mjesnom domu - glumom,pjesmom,plesom, recitacijom itd... te mnoge druge aktivnosti.
Ono što moramo reći jest da je svatko imao priliku uključiti se u neki podprojekt i na taj način sudjelovati u ovome školskom projektu jer zadatci podprojekata su bili jako raznovrsni tako da se svatko mogao pronaći u nekome dijelu-od naših najmlađih učenika pa do onih najstarijih. Isto je vrijedilo i za učitelje,sami su mogli osmisliti svoje aktivnosti u koje su zatim uključili učenike.
Fotografije možete pogledati ovdje.