« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
OŠ „Gračani“ u Zagrebu bila je domaćin treće mobilnosti u okviru projekta „Green micro:bit“ održane od 5. do 7. prosinca 2018. godine uz sudjelovanje projektnih timova iz OŠ „Vižmarje Brod“ Ljubljana i OŠ „Đuro Pilar“. Članovi projektnog tima koji su predstavljali našu školu bili su ravnatelj Igor Nikičić, profesorica biologije i kemije Mirta Malčić, profesorica engleskog jezika Aleksandra Balen, školska psihologinja Danijela Pupavac i profesorica hrvatskog jezika Irena Tomašić. Cilj ove mobilnosti bio je usvojiti postupak izrade biljnog zida (visećeg vrta) te educirati polaznike o idejama i načinima izrade poučne staze s elementima land arta.
Učitelji i učenici škole domaćina priredili su gostima toplu dobrodošlicu prigodnim glazbenim programom učenika svoje škole te predstavljanjem najznačajnijih znamenitosti svoje regije, grada i posebnosti škole. Nakon toga uslijedilo je zanimljivo predavanje „Zelena arhitektura“ arhitektice Ivane Stanić koja je prezentirala brojne primjere dobre prakse iz cijeloga svijeta kako se funkcionalno i u skladu s prirodnim obilježjima krajolika mogu ekološki urediti školska dvorišta i parkovi. Sudionike je zatim Kornelija Benyovsky Šoštarić, popularna „Vrtlarica“, savjetovala koje bi biljke bilo najzahvalnije uporabiti pri izradi biljnih zidova te pod kojim će uvjetima jednom postavljeni viseći vrtovi zaista dugo i trajati. Uz njezino vodstvo članovi projektnih timova sudjelovali su u radionici u kojoj su pripremili panele i zasadili bilje za buduće viseće vrtove jer će takve biljne zidove sudionici svake škole u sljedećoj fazi projekta izrađivati s učenicima.
Drugoga dana uslijedila je edukacija krajobrazne arhitektice Ivane Bunjak-Pajdek pod nazivom „Školsko dvorište kao ogledalo škole“ tijekom koje se promišljalo o funkcijama i sadržajima današnjeg „idealnog“ školskog dvorišta te su predstavljene ideje za izradu poučne staze s različitim tematskim sadržajima. Budući da će se biljni zidovi zalijevati uz pomoć micro:bitova, predstavnici OŠ „Žuti brijeg“ iz Zagreba prezentirali su svoj primjer dobre prakse sudjelujući u projektu „Želim stablo“. Iscrpno su izvijestili nazočne o provedbi projekta, njegovim krajnjim rezultatima te podijelili korisne upute i savjete za izvedbu naših budućih aktivnosti.
Susretljivi domaćini pokazali su nam i brojne znamenitosti grada Zagreba, prošetali smo Šumskom stazom Bliznec na obroncima Medvednice te posjetili obližnji gradić Samobor. Prepuni dojmova i s paketom korisnih savjeta, usvojenih vještina i zanimljivih ideja pozdravili smo svoje projektne suradnike radujući se novim, nadolazećim aktivnostima i susretima. Sljedeća mobilnost održat će se u travnju 2019. godine u Ljubljani, a u njoj će prvi put sudjelovati i učenici svih triju škola predstavljajući rezultate odrađenih zadataka.
Irena Tomašić, učiteljica hrvatskog jezika