« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Od projekta Erasmus + do bontona u muzeju
Autor: Mirela Šprajc, učiteljica glazbene kulture
U sklopu Erasmus + projekta „New ways, new skills“ dana 16. 3. 2021. godine učenici 7. c razreda posjetili su virtualnu galeriju reprodukcija Školske knjige. Školska knjiga jedini je izdavač koji je izradio virtualnu galeriju reprodukcija s više od pedeset reprodukcija slika i skulptura namijenjenu izvođenju nastave likovne kulture.
U muzeju nalaze se odabrana djela hrvatske i svjetske umjetnosti, a da je to zaista tako uvjerili smo se ulaskom u virtualnu galeriju odmah u početnom dijelu sata. Nakon razgledavanja učenicima sam kroz razgovor približila još jednu izvrsnu mogućnost koju ova virtualna galerija pruža, a to je da je u jednom danu moguće posjetiti više muzeja u svjetskim gradovima (London, Pariz, New York, Sankt Petersburg, Madrid, Ciudad de Mexico, Zagreb). Učenici su se u razgovoru složili da u jednom danu fizički ne bi bilo moguće posjetiti više muzeja i da je to stvarno velika prednost ove virtualne galerije. Učenici su pomoću svojih tableta u digitalnom alatu Mentimeter izrazili svoje mišljenje o virtualnom muzeju. Sljedeća aktivnost bila je prezentacija o bontonu - pravilima ponašanja u muzeju, a na samom kraju učenici 7. c razreda pomoću obrasca u Microsoft Formsu pokazali su koliko su naučili na ovom zanimljivom predavanju.
Na ovakav način kroz zadatak u Erasmus + projektu „New ways, new skills“ ostvarili smo povezanost ishoda. Ishod traži da se učenike na zabavan način i u skladu s dostignućima digitalizacije obrazovanja educira o pravilima ponašanja u muzeju te o informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji.
IZVORI: