« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Učenici 4. a izrađivali su digitalne igre za svoje prijatelje s ciljem ponavljanja cjeline PID- a “ Povijest Hrvata”. U Learning Apps alatu izrađivali su: križaljke, povezivanje parova, lentu vremena i osmosmjerku.. Sljedeći sat su provjeravali svoje znanje, igrajući se!
Onima kojima su igrice bile teške, moraju još učiti, a tko ih je rješavao s lakoćom poznavatelj je hrvatske povijesti! Svi su se složili da nije jednostavno napraviti zanimljivu i poučnu igricu kakve su ove. Ovakav način ponavljanja bio je učenicima zanimljiv, suvremen, dinamičan, tražio je primjenu naučenog, domišljatost, kreativnost i zavidne digitalne vještine. Bravo za 4. a!!!
Darija Grgić, učiteljica
Igre: