« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Iznimna nam je čast obavijestiti učenike, roditelje i širu javnost da je dana 26. rujna 2016. dvogodišnjem projektu (listopad 2014. / listopad 2016.) „A NEW SOUND FOR THE EU“ ( Novi zvuk za Europsku uniju ) u kojem je OŠ „Đuro Pilar“ Slavonski Brod sudjelovala kao partner dodijeljena oznaka kvalitete (QUALITY LABEL).
Što je quality label?
Oznaka kvalitete je konkretno priznanje učiteljima i školama za visoku razinu rada na eTwining aktivnostima.
Koje su prednosti ove oznake?
Za učenike, ovo je poticaj i nagrada za uloženi trud, a za Školu je to javno priznanje njihove predanosti kvaliteti i otvorenosti prema suradnji na europskoj razini.
Tko dodjeljuje ovu nagradu?
Nacionalna eTwining agencija, točnije Nacionalna služba za podršku (NSS) ocjenjuje prijave za nacionalnu oznaku kvalitete na osnovu ovih kriterija:
1. Pedagoške inovacije i kreativnost = izvorni pedagoški aspekti, nov način učenja i podučavanja, poticanje kreativnosti kod učenika
2. Integracija projekta u kurikul = Projekt je integriran u nastavni plan (aktivnosti, sadržaji, ciljevi)
3. Komunikacija i razmjena među partnerskim školama = procjena kvalitete komunikacije i razmjene iskustava i obrazovnih materijala među partnerskim školama (ocjenjuje se na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti)
4. Suradnja partnerskih škola = planiranje, koordinacija i procjena na razini učitelja partnerskih škola (ocjenjuje se na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti), suradnja među učenicima partnerskih škola (također se ocjenjuje na temelju učestalosti, kontinuiteta, intenziteta i relevantnosti)
5. Kreativna uporaba IKT = korišteni alati primjereni su aktivnostima i ciljevima projekta. Kreativna uporaba ICT alata u metodologiji i izradi sadržaja, promatrano u odnosu na dob učenika i kontekst škole
6. Rezultati, učinak i dokumentiranje = projekt nije izolirani događaj, već sastavni dio školskih aktivnosti i obrazovnih ciljeva škole, uključujući i ostale inicijative koje škola provodi u suradnji s lokalnom zajednicom. Aspekti projekta mogu poslužiti kao model i primjer dobre prakse za ostale učitelje. Procedure su jasne i dobro dokumentirane, stoga ih je moguće ponoviti. Projektni rezultati imaju zamjetan učinak, te obrazovnu i pedagošku relevantnost.
U službenom objašnjenju od strane nacionalne eTwinning agencije navedeno je da smo zadovoljili gore navedene kriterije i ostvarili maksimalni broj bodova; 30/30.
Sretni smo i ponosni na postignuće do kojega smo došli timskim radom i uz VELIKU pomoć kolega i kolegica, roditelja i učenika i na tome im hvala.
Ovim se putem zahvaljujemo svim partnerskim institucijama i sponzorima koji su velikodušno pomogli provedbi našeg projekta:
Agencija za odgoj i obrazovanje, Folklorni Ansambl Broda, KRAŠ.d.o.o., POSAVSKA HRVATSKA, RADIO 92, CHROMOS SVJETLOST d.o.o. , PROFIL KLETT, Hrvatska udruga skladatelja, ZAMP i drugi…
U ime NSEU projektnog tima,
Mirela Šprajc, prof.
Članak lektorirala: Tamara Rakić, mag.educ.phil.et philol.croa