Godišnja izvješća o provedbi ZPPI za 2016., 2017. i 2018. godinu, nalaze se u privitku.
Danas, 9. veljače 2023., u našoj je školi 100. dan nastave.
Učenici 1. razreda s učiteljicom Ankicom Ostojić, kroz integriranu nastavu nastavnih predmeta, uvježbavali su obrađene sadržaje. Ispisivali su 100 usvojenih pojmova u 1. razredu i poredali ih abecednim redom, rješavali su 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja te ih zalijepili u izrezane geometrijske oblike i složili matematičko selo koje su nazvali Stotići te uz pjevanje himne „100. dan škole“ napravili evaluaciju. Svi su uživali i pitali mogu li i sutra opet obilježiti 100. dan.
Učenici 3. razreda s učiteljicom Ivanom Vrbek Mesić bojali su i izrađivali krune i bedževe te pravili papirnati lanac od 100 karika. Na satu hrvatskog jezika ispisali su 100 imenica, glagola i pridjeva. Pjevali su i himnu „100. dan škole“.
I učenici predmetne nastave, s učiteljicom Darijom Šimašek, na satu su matematike obilježili 100. dan nastave. Tako su osmaši, koristeći znanje o linearnim jednadžbama i sustavima linearnih jednadžbi, oblikovali znamenke broja 100 i napisali 100 matematičkih pojmova. Petaši su primijenili naučeno o prirodnim brojevima i razlomcima, spojili su 100 kartica u 50 parova te računanjem i bojanjem otkrili broj 100. U Kneževu smo odigrali čudnovati kotač s 50 matematičkih pojmova i 50 matematičkih zadataka.
Učenici razredne nastave s vjeroučiteljicom Sanjom Kopunović Legetin upoznali su se s prispodobom o pastiru i izgubljenoj 100. ovčici. Učenici predmetne nastave proučavali su 100 biblijskih imena i 100 izreka o ljubavi te svoja saznanja oblikovali u digitalnom alatu Canva nakon čega je uslijedilo prezentiranje naučenoga.
Na satu Informatike učenici 5. i 6. razreda izrađivali su 100 digitalnih radova u različitim programima te sve predstavili u Wakeletovoj kolekciji.
Aktivnosti su provedene u sklopu istoimenog eTwinningovog projekta, a kako smo proslavili ovaj dan, pogledajte na ovim fotografijama.
Darija Šimašek, učiteljica matematike