preskoči na sadržaj

Osnovna škola Popovac

Login

Školski obrok

OGLASNA PLOČA
Naš školski grb

Financijsko poslovanje

Priloženi dokumenti:
FINANCIJSKI IZVJESTAJ BILJESKE 2018.doc
FINANCIJSKI IZVJESTAJ - REFERENTNA STRANICA.pdf
POTVRDA O ZAPRIMANJU FINANCIJSKOG IZVJESCA 2018.pdf
FINANCIJSKI IZVJESTAJ 2018.xls
FINANCIJSKI PLAN 2020.pdf
PLAN NABAVE 2020.pdf
BILJESKE 2019.docx
FIN. IZVJESCE 1-12.2019.xls
POTVRDA O PREUZIMANJU FIN. IZVJESTAJA 2019.pdf
REFERENTNA STRANICA 2019.pdf
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. GODINU.pdf
OBRAZLOZENJEFINANCIJSKOG PLANA 2021..pdf
PLAN NABAVE 2021..pdf
II. REBALANS 2020..pdf
Financijsko izvjesce 2020 - referentna strana.pdf
Prorac - 2020 ZAVRSNI.xlsx
OS POPOVAC - BILJESKE UZ FINANCIJSKO IZVJESCE - 2020 (1).docx
PLAN NABAVE 2022.pdf
II. rebalans 2021.pdf
Obrazlozenje Financijskog plana za 2022g..pdf
FIN. IZVJESCE 2021 (1).xls
OS POPOVAC - BILJESKE - 2021 (1).docx
FIN. IZVJESCE 2021 - POTVRDA.pdf
FIN. IZVJESCE 2021 - REF. STRANICA.pdf
Obrazac za skole II. rebalans 2022.-OS - novi.xlsx
Tablica II. rebalans mat. i fin. rashoda za 2022. god..xls
FIN. PLAN 2023 - PRIHODI.pdf
FIN. PLAN 2023.pdf
OS POPOVAC obrazlozenjE financijskog plana - novi (1).doc
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god. - EURI (1).xls
PLAN NABAVE 2023.pdf
BILJESKE uz financijsko izvjesce 1.1.-31.12.2022.pdf
REF. STRANICA - financijski izvjestaj 2022.pdf
Obrasci financijskih izvjestaja v 8.0.3 - 31.12.2022.xlsx
OS POPOVAC - PlanNabave 2023..docx
Predlozak izmjena obrazlozenja financijskog I. rebalansa.doc
PRIHODI I RASHODI - I. REBALANS 2023. GOD.xls
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god I. REBALANS 2023..xls
OS POPOVAC - II.REBALANS 2023..xlsx
OS POPOVAC Finan.plan 2024 sa projekcijama za 2025. i 2026..xlsx
Plan nabave 2024 - OS POPOVAC.xls

Učimo zajedno

Za osmaše!

eLektire

Hrvatski pravopis

Jezični savjeti

Pohvale našem webu

 

Instagram škole

Twitter škole


Općina Popovac

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 11. 2010.

Ukupno: 1869898
Danas: 29
Leksikon mitologija


Glagoljica

Eko škola

Facebook škole

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Trebaju li učenici i profesori biti prijatelji na Facebooku?
Autor: Administrator , 20. 8. 2010.

Društvene mreže na Internetu kreirane su upravo za to - za druženje prijatelja i poznanika u virtualnom prostoru. Na Facebooku i Twitteru nalazi se sve više djece, pa će neki možda na istim mrežama potražiti svoju učiteljicu i poslati zahtjev za prijateljstvom. Iako će većina učitelja i profesora reći da izbjegava Facebook upravo zbog ovakvih situacija i želje da im privatni život ostane privatni, neki odlučuju podijeliti online prostor sa svojim učenicima.


Živimo u vremenu kada je koncept privatnosti zamućen, osobito na stranicama poput Facebooka i Twittera, sve je teže razaznati gdje treba povući granicu u odnosu učenik-učitelj.

Učitelj može biti izniman uzor i doista pozitivno utjecati na život djeteta, pa je s jedne strane razumljivo da se neki učenici žele s njima povezati i u virtualnom prostoru. Zašto bi povezanost u virtualnom svijetu bila drugačija od povezanosti djeteta i učitelja u realnom svijetu?

Neki roditelji, osobito oni koji nemaju Facebook profil i nisu upoznati s funkcioniranjem ovakvih mreža, možda će se osjećati ugodnije znajući da ipak postoji netko odrasli i odgovoran tko može provjeriti što njegovo dijete radi na Facebooku.

No ono što treba imati na umu je da djeca većinom ne shvaćaju da je pojam privatnosti na Internetu zapravo jedan veliki mit. Isto tako, ona osjećaju neizmjernu hrabrost i slobodu kada objavljuju informacije i komentare o sebi, drugima, o prijateljima i obitelji. Tako se može dogoditi da učiteljica na Facebooku sazna nešto što možda nije trebala, što je dovodi u nezavidan položaj u kojem će se pitati - reagirati ili ne, prijaviti ili ne, kazati roditeljima ili šutjeti?

Moralna obaveza svake odrasle osobe je reagirati ukoliko smatra da se dijete dovodi ili je dovedeno u opasnu situaciju. Stoga bi se učitelji mogli naći u sitaciji kada će se zapitati imaju li, kao virtualni i stvarni prijatelji djece te njihovi odgajatelji, moralnu, etičku i pravnu obavezu intervenirati? Ovdje se ne radi samo o pitanju povrede privatnosti, već i o pitanju povjerenja, odgovornosti i savjesti.

Mnogi pedagozi slažu se da učitelji i roditelji trebaju komunicirati s djecom na njihovom terenu kako bi uspostavili potrebnu bliskost i otvorili sve kanale komuniciranja. No u slučaju Facebooka i sličnih stranica, možda je pametnije taj kanal uopće ne otvarati. Unutar škola postoji vrlo dobra baza za komunikaciju na relaciji učenik-učitelj, kao što je elektronička pošta putem koje se mogu riješiti sva pitanja i problemi vezani uz odgoj i obrazovanje.

Druženje i komuniciranje djece izvan nastavnih sati s učiteljima u virtualnom prostoru, primjerice u večernjim satima kada su na Facebooku, učiteljima je zasigurno jednako neprihvatljivo kao i da se događa u realnom prostoru.

Granica se treba negdje povući. Učitelji i učenici trebaju biti prijatelji, ali i jedni i drugi također trebaju svoju privatnost, kako u stvarnom tako i u virtualnom svijetu. Ono što i jedni i drugi rade nakon nastave spada u domenu privatnog života, pa je možda najbolje da tako bude i u praksi.



Izvor: www.klinfo.hr


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju