preskoči na sadržaj

Osnovna škola Popovac

Login

Školski obrok

OGLASNA PLOČA
Naš školski grb

Financijsko poslovanje

Priloženi dokumenti:
FINANCIJSKI IZVJESTAJ BILJESKE 2018.doc
FINANCIJSKI IZVJESTAJ - REFERENTNA STRANICA.pdf
POTVRDA O ZAPRIMANJU FINANCIJSKOG IZVJESCA 2018.pdf
FINANCIJSKI IZVJESTAJ 2018.xls
FINANCIJSKI PLAN 2020.pdf
PLAN NABAVE 2020.pdf
BILJESKE 2019.docx
FIN. IZVJESCE 1-12.2019.xls
POTVRDA O PREUZIMANJU FIN. IZVJESTAJA 2019.pdf
REFERENTNA STRANICA 2019.pdf
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. GODINU.pdf
OBRAZLOZENJEFINANCIJSKOG PLANA 2021..pdf
PLAN NABAVE 2021..pdf
II. REBALANS 2020..pdf
Financijsko izvjesce 2020 - referentna strana.pdf
Prorac - 2020 ZAVRSNI.xlsx
OS POPOVAC - BILJESKE UZ FINANCIJSKO IZVJESCE - 2020 (1).docx
PLAN NABAVE 2022.pdf
II. rebalans 2021.pdf
Obrazlozenje Financijskog plana za 2022g..pdf
FIN. IZVJESCE 2021 (1).xls
OS POPOVAC - BILJESKE - 2021 (1).docx
FIN. IZVJESCE 2021 - POTVRDA.pdf
FIN. IZVJESCE 2021 - REF. STRANICA.pdf
Obrazac za skole II. rebalans 2022.-OS - novi.xlsx
Tablica II. rebalans mat. i fin. rashoda za 2022. god..xls
FIN. PLAN 2023 - PRIHODI.pdf
FIN. PLAN 2023.pdf
OS POPOVAC obrazlozenjE financijskog plana - novi (1).doc
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god. - EURI (1).xls
PLAN NABAVE 2023.pdf
BILJESKE uz financijsko izvjesce 1.1.-31.12.2022.pdf
REF. STRANICA - financijski izvjestaj 2022.pdf
Obrasci financijskih izvjestaja v 8.0.3 - 31.12.2022.xlsx
OS POPOVAC - PlanNabave 2023..docx
Predlozak izmjena obrazlozenja financijskog I. rebalansa.doc
PRIHODI I RASHODI - I. REBALANS 2023. GOD.xls
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god I. REBALANS 2023..xls
OS POPOVAC - II.REBALANS 2023..xlsx
OS POPOVAC Finan.plan 2024 sa projekcijama za 2025. i 2026..xlsx
Plan nabave 2024 - OS POPOVAC.xls

Učimo zajedno

Za osmaše!

eLektire

Hrvatski pravopis

Jezični savjeti

Pohvale našem webu

 

Instagram škole

Twitter škole


Općina Popovac

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 11. 2010.

Ukupno: 1869898
Danas: 29
Leksikon mitologija


Glagoljica

Eko škola

Facebook škole

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Žene u matematici - Intervju s nastavnicom Vesnom Šarić
Autor: ERIKA FOKI, SARA MALETIĆ, 7. 3. 2018.

Povodom Dana žena, iz izvannastavne aktivnosti Matematičari istražili smo i izradili plakat o ženama u matematici. Žene su slabo zastupljenje u znanosti te ih se slabo spominje, zato smo odlučili spomenuti njih nekoliko.

Odlučili smo i intervjuirati nastavnicu Vesnu Šarić, učiteljicu matematike iz PŠ Kneževo, jer je žena u matematici koja se dugi niz godina bavi matematikom i voli je. Pod opširnije pročitajte njezine odgovore na naša pitanja.


Kada ste znali da ćete izabrati matematiku kao predmet Vašeg studiranja?

Već u gimnaziji znala sam da ću studirati matematiku jer mi je to bio najzanimljiviji i najlakši prednet i uvijek sam bila uspješna u natjecanju iz matematike i fizike.

Što Vas najviše privlači u matematici?

Matematika razumije tajne univerzuma, mikrokozmosa i makrokozmosa. Matematika proučava skupove i funkcije definirane na njima i može razumijeti i opisati sve moguće objekte, procese i pojave (zato mi je njzanimljivi kolegij na fakultetu bio Funkcionalna analiza).

Tko Vam je uzor od matematičara?

Ne bih mogla izdvojiti jednog, ali evo: Lobačevski – ruski matematičar, Descartes, Mileva Marić (supruga A. Einsteina), Marin Getaldić. Znate li da je pisac Alise u zemlji čudesa bio matematičar?

Jeste li se oduvijek zamišljali kao nastavnik matematike?

Ne baš. Više sam voljela raditi kao programer, a puno lakše mi je bilo biti profesor u srednjoj školi nego u osnovnoj.

Biste li rekli da je matematika lagan predmet?

Matematika bi po meni trebala biti najlakši predmet zato što uvijek iz jednog proizlazi drugo, novo. Znači naučiti teoriju i graditi dalje. Svako dijete može naučiti toliko da mu matematika ne bude teška.

Koji je Vaš životni moto?

Moj životni moto je da se u životu mora naučiti (ili otkriti kako) biti sretan (a da pri tome ne povrijedimo nikoga).

Imate li hobije?

Više od deset godina učim indijsku astrologiju jyotish. On je dio indijske vedske znanosti, tisućama godina starije od zapadnjačkih znanja i spoznaja, a isto kao i matematika bavi se tajnama svemira, života i postojanja.

Što biste poručili učenicima koji baš i ne vole matematiku?

Da matematika ne bi bila problem mora se biti redovit i radoznao. Ništa od toga nije „teško“, dajte si šansu.

Zahvaljujemo se nastavnici Šarić na iskrenim odgovorima, a u prilogu možete vidjeti slike pozantih matematičarki. Intervju i plakat odradili učenici 7.razreda iz Kneževa pod vodstvom nastavnice matematike Ivane Pušić.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju