Godišnja izvješća o provedbi ZPPI za 2016., 2017. i 2018. godinu, nalaze se u privitku.
5. r. Ronald Dahl, Charlie i tvornica čokolade
6. r. Kristine Nostlinger, Konrad ili dijete iz limenke
Učenici imaju zadatke koje rade kod kuće, a obavljene zadatke prezentiraju na satu lektire. Prvo trebaju pročitati lektiru u zadanom roku, a zatim nabaviti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice trebaju oslikati kao naslovnicu pročitanog djela. Ovaj dio mogu raditi direktno na vrećici ili na posebnom papiru kojeg po završetku rada lijepe na papirnatu vrećicu. Na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisuju ono što im unaprijed odredimo: kratak sadržaj, mišljenje o pročitanom djelu, osobine likova, usporedbe sebe i glavnog lika. Bočne strane papirnate vrećice također se mogu iskoristiti za nekakav zapis ili bilješke tijekom ili nakon čitanja, citate opisa ili rečenica koje su učeniku ostale u posebnom sjećanju. Glavnina je u sadržaju papirnate vrećice. Nakon izrade vanjskog dijela u paprinatu vrećicu trebaju staviti 10 predmeta koji imaju nekakvu vezu s pročitanom knjigom. Tijekom prezentacije rada učenici iz vrećice izvlače predmete koje su u nju stavili i objašnjavaju razlog zbog kojeg baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj priči, a naravno, ima veze s pročitanom knjigom. Mi smo uživali. Pokušajte i vi!
Videozapis pogledajte OVDJE!
učiteljica Tihana Bogdanović