Godišnja izvješća o provedbi ZPPI za 2016., 2017. i 2018. godinu, nalaze se u privitku.
Do prije dvadesetak godina nije bilo razmišljanja oko darivanja za Dan žena, nezaobilazan je bio crveni karanfil. Danas ovaj cvijet rijetko vidimo gdje i za kupiti, a kamoli u nekim lijepim buketima namijenjenim nekoj majci, supruzi, djevojci na dar. Razlog je tome što je isti zbog svoje specifične crvene boje bio važan simbol socijalističke ikonografije, te je nakon pada režima postao prilično nepopularan i zapostavljen u cvjećarstvu, a ostala simbolika vezana uz ovaj cvijet nepravedno je zanemarena.
Poput zimske ljepote, čari mirisnog karanfila otkrivaju se kad ga pomno proučite. Bijeli karanfil znači prijateljstvo, ružičasti romantiku, a crveni ljubav. U staroj Grčkoj karanfil je bio simbol naklonjenosti bogova, a doslovan prijevod s grčkog glasi 'božanski cvijet'.
Zbog česte lingvističke zamjene ovog cvijeta sa začinom koji nazivamo karanfilić/klinčić, karanfilu su se kroz povijest često pripisivali simboli vezani uz oblik i svojstva ovog začina. Pa tako, budući da karanfilić/klinčić oblikom podsjeća na čavao, crveni je karanfil u kršćanstvu postao simbol raspela i povezan s činom žrtvovanja, milosti i ljubavi, a bijeli simbol Marijine čistoće i ljubavi. Kao efikasan afrodizijak, karanfil je na Istoku smatran simbolom ljubavi, a dolaskom u Europu postaje simbol zaručnika i ljubavne naklonosti. Posebno se ovo odnosi na ružičaste karanfile. Spomenuti začin u Europi je zbog svoje skupoće bio dostupan samo plemstvu. Ta mu je činjenica pripisala simboliku bogatstva i oholosti. Danas se karanfilu pokušava vratiti nešto od stare simbolike.