Godišnja izvješća o provedbi ZPPI za 2016., 2017. i 2018. godinu, nalaze se u privitku.
Grad Hendek u Turskoj, na čijem području se smjestila škola koordinator ovog projekta, industrijski je grad. Postoje 2 organizirane industrijske zone s 532 tvornice kojima upravljaju multinacionalne tvrtke. Industrijski otpad najveći je problem lokalnih samouprava. Na sastancima učitelja, roditelja i učenika spomenute škole, istaknuta je važnost obrazovanja o okolišu na temu otpada kao dio izvanškolskog obrazovanja. Prema istraživanju Life window survey for students, 83% učenika želi sudjelovati u aktivnostima u kojim će imati ulogu volontera za zaštitu okoliša. Prema mišljenju dionika škole u Hendeku, obrazovanje o okolišu naša je najvažnija potreba. Na osnovu ovih informacija bazirana je ideja za novi Erasmus+ projekt.
Po jedna škola iz Turske, Italije, Portugala, Litve i Hrvatske okupile su se u ovom projektu, koji će spojiti iskustva i obrazovnu organizaciju zemalja vodećih u ekološkom obrazovanju usmjerenom na recikliranje. Sudionici ovog projekta steći će svijest o zaštiti okoliša usmjerenu na recikliranje. Svaka škola prenijet će znanje s područja za koja su se specijalizirala i izraditi plan obrazovanja o okolišu.
Ciljevi našeg projekta su:
Tijekom ovog projekta upoznat ćemo se i s kulturološkim i geografskim obilježjima zemalja sudionica.
Za diseminaciju projektnih aktivnosti na mrežnoj stranici Osnovne škole Popovac i društvenim mrežama zadužen je učitelj informatike Goran Podunavac.
U sklopu Erasmus+ projekta Travel to the future with my waste imamo još jedan zanimljiv zadatak pod nazivom MIND BLOWING QUESTIONS, a to je praćenje mjesečne potrošnje jednog od resursa koje koristimo u školi u svrhu osvješćivanja količine potrošenog resursa i štednje.
U veljači smo pratili potrošnju vode, a učenici 7. razreda iz Popovca su imali zadatak pokušati pogoditi koliko ćemo vode potrošiti tijekom mjeseca. Pretpostavka učenika Darija Kramara bila je najbliža stvarnoj potrošnji te smo ga nagradili simboličnom nagradom. Dio ovog zadatka je i aktivnost pod nazivom TRY THIS AT HOME, u kojoj je netko od učenika trebao zajedno sa svojom obitelji pratiti potrošnju vode u veljači u svom kućanstvu u svrhu štednje i manje potrošnje u odnosu na siječanj. U ovom nam je pomogla obitelj Osonjački kojoj se ovim putem zahvaljujemo. Pri usporedbi potrošnje vode u siječnju i veljači utvrdili smo da smo štedjeli vodu te možemo reći da smo aktivnosti uspješno odradili! Učenici koji nisu osvojili nagradu imat će novu priliku već idući mjesec kada pratimo potrošnju plina!