Godišnja izvješća o provedbi ZPPI za 2016., 2017. i 2018. godinu, nalaze se u privitku.
Grad Hendek u Turskoj, na čijem području se smjestila škola koordinator ovog projekta, industrijski je grad. Postoje 2 organizirane industrijske zone s 532 tvornice kojima upravljaju multinacionalne tvrtke. Industrijski otpad najveći je problem lokalnih samouprava. Na sastancima učitelja, roditelja i učenika spomenute škole, istaknuta je važnost obrazovanja o okolišu na temu otpada kao dio izvanškolskog obrazovanja. Prema istraživanju Life window survey for students, 83% učenika želi sudjelovati u aktivnostima u kojim će imati ulogu volontera za zaštitu okoliša. Prema mišljenju dionika škole u Hendeku, obrazovanje o okolišu naša je najvažnija potreba. Na osnovu ovih informacija bazirana je ideja za novi Erasmus+ projekt.
Po jedna škola iz Turske, Italije, Portugala, Litve i Hrvatske okupile su se u ovom projektu, koji će spojiti iskustva i obrazovnu organizaciju zemalja vodećih u ekološkom obrazovanju usmjerenom na recikliranje. Sudionici ovog projekta steći će svijest o zaštiti okoliša usmjerenu na recikliranje. Svaka škola prenijet će znanje s područja za koja su se specijalizirala i izraditi plan obrazovanja o okolišu.
Ciljevi našeg projekta su:
Tijekom ovog projekta upoznat ćemo se i s kulturološkim i geografskim obilježjima zemalja sudionica.
Za diseminaciju projektnih aktivnosti na mrežnoj stranici Osnovne škole Popovac i društvenim mrežama zadužen je učitelj informatike Goran Podunavac.
U sklopu Erasmus+ projekta Travel to the future with my waste učenici su imali zadatak pratiti mjesečnu potrošnju jednog energenta, odnosno, trebali su predvidjeti kolika je potrošnja u školi. Drugi dio zadatka bio je odabrati jednog učenika i njegovu obitelj te usporediti potrošnju tijekom dva mjeseca. Krajnji cilj bio je osvijestiti količinu potrošenog energenta i pronaći načine kako promjenom svakodnevnih postupaka možemo ostvariti veće ili manje uštede.
Tijekom veljače i ožujka učenici su pratili potrošnju vode i plina, a kao treći dio ovoga zadatka, učenici 6. razreda pokušali su predvidjeti potrošnju električne energije u školi tijekom travnja te usporedili potrošnju električne energije u ožujku i travnju u obitelji učenice Anđele Šumige.
Procjena potrošnje električne energije u školi učenika Matea Majcena bila je najbliža stvarnoj potrošnji pa je on bio pobjednik ovoga izazova i osvojio slatku nagradu. Obitelj Šumiga smanjila je potrošnju električne energije u travnju u odnosu na ožujak, te i kroz ovaj zadatak potvrdila kako svaki pojedinac može vlastitim postupcima doprinijeti dobrobiti našega planeta Zemlje.