preskoči na sadržaj

Osnovna škola Popovac

Login
Tražilica

Školski obrok

OGLASNA PLOČA
Naš školski grb

Financijsko poslovanje

Priloženi dokumenti:
FINANCIJSKI IZVJESTAJ BILJESKE 2018.doc
FINANCIJSKI IZVJESTAJ - REFERENTNA STRANICA.pdf
POTVRDA O ZAPRIMANJU FINANCIJSKOG IZVJESCA 2018.pdf
FINANCIJSKI IZVJESTAJ 2018.xls
FINANCIJSKI PLAN 2020.pdf
PLAN NABAVE 2020.pdf
BILJESKE 2019.docx
FIN. IZVJESCE 1-12.2019.xls
POTVRDA O PREUZIMANJU FIN. IZVJESTAJA 2019.pdf
REFERENTNA STRANICA 2019.pdf
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. GODINU.pdf
OBRAZLOZENJEFINANCIJSKOG PLANA 2021..pdf
PLAN NABAVE 2021..pdf
II. REBALANS 2020..pdf
Financijsko izvjesce 2020 - referentna strana.pdf
Prorac - 2020 ZAVRSNI.xlsx
OS POPOVAC - BILJESKE UZ FINANCIJSKO IZVJESCE - 2020 (1).docx
PLAN NABAVE 2022.pdf
II. rebalans 2021.pdf
Obrazlozenje Financijskog plana za 2022g..pdf
FIN. IZVJESCE 2021 (1).xls
OS POPOVAC - BILJESKE - 2021 (1).docx
FIN. IZVJESCE 2021 - POTVRDA.pdf
FIN. IZVJESCE 2021 - REF. STRANICA.pdf
Obrazac za skole II. rebalans 2022.-OS - novi.xlsx
Tablica II. rebalans mat. i fin. rashoda za 2022. god..xls
FIN. PLAN 2023 - PRIHODI.pdf
FIN. PLAN 2023.pdf
OS POPOVAC obrazlozenjE financijskog plana - novi (1).doc
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god. - EURI (1).xls
PLAN NABAVE 2023.pdf
BILJESKE uz financijsko izvjesce 1.1.-31.12.2022.pdf
REF. STRANICA - financijski izvjestaj 2022.pdf
Obrasci financijskih izvjestaja v 8.0.3 - 31.12.2022.xlsx
OS POPOVAC - PlanNabave 2023..docx
Predlozak izmjena obrazlozenja financijskog I. rebalansa.doc
PRIHODI I RASHODI - I. REBALANS 2023. GOD.xls
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god I. REBALANS 2023..xls
OS POPOVAC - II.REBALANS 2023..xlsx
OS POPOVAC Finan.plan 2024 sa projekcijama za 2025. i 2026..xlsx
Plan nabave 2024 - OS POPOVAC.xls

Učimo zajedno

Za osmaše!

eLektire

Hrvatski pravopis

Jezični savjeti

Pohvale našem webu

 

Instagram škole

Twitter škole


Općina Popovac

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 11. 2010.

Ukupno: 1869898
Danas: 29
Eko škola

Facebook škole

Travel To The Future With My Waste

Grad Hendek u Turskoj, na čijem području se smjestila škola koordinator ovog projekta, industrijski je grad. Postoje 2 organizirane industrijske zone s 532 tvornice kojima upravljaju multinacionalne tvrtke. Industrijski otpad najveći je problem lokalnih samouprava. Na sastancima učitelja, roditelja i učenika spomenute škole, istaknuta je važnost obrazovanja o okolišu na temu otpada kao dio izvanškolskog obrazovanja. Prema istraživanju Life window survey for students, 83% učenika želi sudjelovati u aktivnostima u kojim će imati ulogu volontera za zaštitu okoliša. Prema mišljenju dionika škole u Hendeku, obrazovanje o okolišu naša je najvažnija potreba. Na osnovu ovih informacija bazirana je ideja za novi Erasmus+ projekt.

Po jedna škola iz Turske, Italije, Portugala, Litve i Hrvatske okupile su se u ovom projektu, koji će spojiti iskustva i obrazovnu organizaciju zemalja vodećih u ekološkom obrazovanju usmjerenom na recikliranje. Sudionici ovog projekta steći će svijest o zaštiti okoliša usmjerenu na recikliranje. Svaka škola prenijet će znanje s područja za koja su se specijalizirala  i izraditi plan obrazovanja o okolišu.

    

Ciljevi našeg projekta su:

  • Razviti vještine odabira proizvoda koji će ostaviti manje otpada i dizajniranja inovativnih materijala koji će osigurati navedeno.
  • Osigurati da  5 od  10 odabranih materijala, koji se koriste u obrazovanju i životu naših učenika, budu oni koji će biti razvrstani kao otpad, a ostalih 5 materijala da budu od onih koji se mogu reciklirati kako bi se stekla svijest o recikliranju.
  • Uz to nam je cilj i detaljnije upoznati pojam recikliranja, prepoznati materijale koji se mogu reciklirati kod kuće i u socijalnom okruženju i pružiti mogućnost razvrstavanja smeća u skladu s tim, osigurati da svaki učenik razvrstava 100% svog otpada u školi i kod kuće, razviti dramske vještine i vještine dizajniranja na temu očuvanja okoliša, stvoriti školske politike o obrazovanju o okolišu i recikliranju te steći znanja o obnovljivoj energiji.

Tijekom ovog projekta upoznat ćemo se i s kulturološkim i geografskim obilježjima zemalja sudionica.

Za diseminaciju projektnih aktivnosti na mrežnoj stranici Osnovne škole Popovac i društvenim mrežama zadužen je učitelj informatike Goran Podunavac.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Posjetili smo Italiju u sklopu Erasmus+ projekta Travel to the future wity my waste
Autor: Silvija Švelinger, 21. 5. 2022.

U sklopu Erasmus+ projekta Travel to the future wity my waste učenice 8. i učenici 7. razreda, u pratnji učiteljica Sanje Vuksanović-Čančar, Anite Raguž i Silvije Švelinger, zaputili su se 15. svibnja, u ranim jutarnjim satima, na drugu mobilnost u Italiju – Lerici. Dug put doveo nas je do San Terenza gdje smo se smjestili u hotel Stella Marina. Odmorili smo se i pripremili za sljedeći dan.

Detaljnije o provedenim aktivnostima saznajte pod opširnije.


DAN DRUGI Nakon doručka, zaputili smo se u prostor gradske vijećnice gdje su nas i ostale partnere iz Portugala, Litve i Turske dočekali domaćini. Na samome početku učenici škole Istituto  Comprensivo di Lerici odsvirali su himnu – Odu radosti te su sve prisutne pozdravili ravnateljica škole te gradonačelnik i poželjeli nam dobrodošlicu. Zatim je uslijedilo predstavljanje aktivnosti svih država partnera – svaka je škola predstavila svoje aktivnosti koje je odradila u sklopu našeg projekta. Učiteljice Sanja Vuksanović-Čančar, Anita Raguž i naši učenici prezentirali su aktivnosti naših skupina na temu reduce: workshop and desing, travel group and experimental group te mind blowing questions te je prikazan video za svaku od navedenih aktivnosti. Nakon pauze za ručak, laganom šetnjom uz obalu, uputili smo se do dvorca „St. George” gdje smo saznali povijesnu pozadinu vezanu uz Lerici i sam dvorac. Puni dojmova vratili smo se u San Terenzo, večerali te se veselimo sutrašnjim novim uzbudljivim aktivnostima.

VIŠE FOTOGRAFIJA


➡️ Treći dan Erasmus+ projekta Travel to the future wity my waste započeli smo tradicionalnim talijanskim doručkom, nakon čega nas je put odveo na područje organske farme La Serra – Evergreen. Na očaravajućoj farmi dvije Litvanke uvele su nas u početnu aktivnost pod nazivom Workshop „Olfactory laboratory“. Na kraju radionice učenici i učenice punili su vrećice aromatičnim začinima poput ružmarina i lavande. Zatim smo se prošetali kroz organsku farmu gdje smo vidjeli koje su to biljke koje se tamo uzgajaju i prodaju lokalnim stanovnicima. Tijekom pauze isprobali smo kruh na ulju koje je proizvedeno na navedenoj organskoj farmi te se počastili domaćim kolačima.

VIŠE FOTOGRAFIJA

➡️ Sljedeća radionica bila je Laboratory Brainstorming; Agenda 2030, REDUCE. Agenda 2030. globalni je sporazum koji je usmjeren na ostvarivanje ciljeva održivog razvoja. Tijekom radionice učenici su ohrabljeni da postanu promicatelji dobrih praksi na putu održivog razvoja. Skupine u kojima su sudjelovali i naši učenici imale su različite tipove zadataka. Trebali su objasniti kako racionalno koristiti vodu, definirati i objasniti na koji način možemo smanjiti bacanje hrane te postaviti nekoliko pitanja o bacanju hrane. Također, postavljali su i pitanja o plastičnom otpadu i objašnjavali na koji način utjecati na smanjenje plastičnog otpada.

➡️ Nakon ručka  u Hotel del Golfo, posjetili smo mjesto Portovenere, gdje smo stigli nakon ugodne plovidbe. Portovenere glasi kao jedno od najljepših sela u zaljevu pjesnika. Prošetali smo povijesnim središtem mjesta, razgledavali unutrašnjost Byronove špilje. Zanimljiv je pogled bio i na dvorac Doria – utvrda na stjenovitoj litici koja glasi kao jedan od najimpresivnijih primjera vojne arhitekture Republike Genove u istočnoj Liguriji. Crkva sv. Lovre i sv. Petra također su bile dio našeg prekrasnog obilaska.


✨ Četvrti dan Erasmus+ projekta Travel to the future wity my waste u jutarnjim satima, šetnjom San Terenzom, doveo nas je do našeg odredišta Falconare. Poslužilo nas je lijepo vrijeme za radionice na otvorenom („Quadrato Marinai d`Italia“). Practical implementation „the game of the goose“ – radionica je kroz koju su učenici primjenjivali načela održivog razvoja kroz vlastite ideje i crteže. Svaki je učenik imao zadatak koji je trebao riješiti i zatim to prikazati na recikliranoj drvenoj ploči – tako su učenici na kreativan način prikazali svoje ideje o tome kako smanjiti potrošnju vodu, kako smanjiti ispuštanje otrovnih plinova u atmosferu, kako ponovno upotrijebiti određene stvari i ostale ideje za dobrobit našeg planeta. Nakon pauze za objed, učenici su predstavljali svoje radove koje su izradili na recikliranim drvenim pločama.

VIŠE FOTOGRAFIJA

✨ Nakon ručka, zaputili smo se u školu (Secondary Junior School) gdje su se održavale vrlo poučne radionice. Kroz dvije radionice učenici su izrađivali solarne pećnice i izvodili eksperimentalni pokus. Solarne pećnice izrađivali su s namjerom koncentriranja Sunčeve svjetlosti koja se onda koristila za kuhanje hrane. Nakon što su solarne pećnice završne, učenici su ih iznijeli van i pomoću Sunčeve svjetlosti pekli jaja i zagrijavali vodu.

✨ Sljedeća radionica odnosila se na provjeravanje količine plastike. U jednu su času stavili običan komad vate, a u drugu onu kojom se pune pelene i zalili ih vodom. Nakon dovršetka pokusa, zaključili su kako je vata iz prve čaše upila manje vode, dok je punjenje iz pelene upilo više vode i počelo se raspadati, dakle – plastika je pronađena u navedenom punjenju iz pelene.

✨ Uspješan završetak radionica, zaokružili smo posjetom gradskoj vijećnici gdje smo odslušali koncert učenika domaćina. Laganom šetnjom zaputili smo se natrag u San Terenzo na zasluženi odmor te se radujemo sutrašnjim izazovima.


✨ DAN PETI ✨ ✨➡️ U sklopu Erasmus+ projekta Travel to the future with my waste peti dan mobilnosti bio je rezerviran za izlet u Pisu. Zajednički izlet sudionika projekta iz Portugala, Italije, Turske, Litve i Hrvatske započeo je nakon doručka, nakon čega smo se autobusom zaputili u prekrasnu Pisu.

VIŠE FOTOGRAFIJA

✨➡️Pisa je grad u Toskani koji je, kako smo se sada i uvjerili, mnogo više od Kosog tornja. Iako je grad po njemu svjetski poznat, uvjerili smo se kako se tamo nalazi puno znamenitosti koje se nikako ne smiju propustiti. Pisu krase brojne znamenitosti, ali i brojni restorani gdje možete kušati delicije predivne Toskane. Grad ima više od 20 povijesnih crkava, palača i mostova. Poglede turista svakako privlači privlačna talijanska arhitektura što se najbolje dočarava šetnjom gradskim ulicama.

Pitate li se je li Kosi toranj zaista nagnut, odgovor je ˈdaˈ! Nagib je oduvijek postojao, pojavio se u ranoj fazi izgradnje tornja jer su temelji bili previše mekani da izdrže njegovu težinu. Kako je toranj rastao, nagib se pogoršavao.

Kosi toranj jedna je od četiri zgrade na glavnom trgu u Pisi, nazvanom Piazza del Duomo, Piazza dei ili Miracoli. Cijeli je trg proglašen mjestom svjetske baštine jer je prepoznat kao jedno od vodećih središta srednjovjekovne umjetnosti u svijetu, a zgrade, osom Kosog tornja,  uključuju Duomo (katedrala), krstionicu i Camposanto.

Piazza dei Cavalieri bio je središte Pise i simbol moći Medici u Pisi. Na trgu su neke veličanstvene zgrade iz 16. stoljeća, a posebno nas se dojmila crkva sv. Stefana dei Cavalieri.

Također, jeste li znali da je Pisa rodni grad Galilea? Možete vidjeti njegovu kuću u ulici Giuseppe Gusti, ali nije otvorena za javnost.

Prepuni dojmova i kupljenih suvenira, nakon cjelodnevnog očaravajućeg izleta, sjedamo u autobus i odlazimo u hotel. Za kraj savršenoga dana, turski i hrvatski učenici odlučili su odmjeriti snage u odbojkaškom smislu. 🙂 Pitamo se tko će pobijediti... 🙂


✨➡️ Šesti dan Erasmus+ projekta Travel to the future with my waste označio je kraj predivnog druženja i bio je rezerviran za završne aktivnosti koje su započele na lokaciji dvorca st George. U radionici na temu reduce učenici su koristili drvene ploče koje su izradili na jednoj od prošlih radionica. Sada su im one poslužile za tzv. game of goose, ali su oni bili glavne figure koje su prolazile igru. Učenici su se podijelili u skupine, svaka je skupina čitala pitanja s kartica i odgovarala na njih, a ovisno o točnosti odgovora, skupine su polako napredovale prema cilju dok nismo dobili pobjednike. Učenici su pokazali kako zaista razumiju značenje održivog razvoja i kako ih je i ova mobilnost, ali i cijeli projekt zaista osvijestio o tome koliku odgovornost ima svaki pojedinac u očuvanju naše planete. ✨Nakon radionice, u dvorcu je održana ceremonija dodjele certifikata za sve sudionike ovog projekta.

VIŠE FOTOGRAFIJA

✨Nakon ručka posjetili smo jedno od 100 najljepših sela u Italiji - Tellaro čije prekrasne plaže i povijesna arhitektura nikoga nije ostavila ravnodušnim.

✨Nakon pozdrava s domaćinima i ostalim partnerima, pomalo žalosni, ali puni emocija i novih znanja uputili smo se u hotel kako bismo sve pripremili za povratak kući. Učiteljice su učenicima napravile sendviče za put, spremili smo stvari i čekamo jutro za polazak.

✨Sve navedene aktivnosti i radionice na temu reduce, ujedinile su nastojanja svih sudionika projekta da trebamo nastaviti i djelovati kao odgovorni članovi zajednice u vidu održivog razvoja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju