preskoči na sadržaj

Osnovna škola Popovac

Login
Tražilica

Školski obrok

OGLASNA PLOČA
Naš školski grb

Financijsko poslovanje

Priloženi dokumenti:
FINANCIJSKI IZVJESTAJ BILJESKE 2018.doc
FINANCIJSKI IZVJESTAJ - REFERENTNA STRANICA.pdf
POTVRDA O ZAPRIMANJU FINANCIJSKOG IZVJESCA 2018.pdf
FINANCIJSKI IZVJESTAJ 2018.xls
FINANCIJSKI PLAN 2020.pdf
PLAN NABAVE 2020.pdf
BILJESKE 2019.docx
FIN. IZVJESCE 1-12.2019.xls
POTVRDA O PREUZIMANJU FIN. IZVJESTAJA 2019.pdf
REFERENTNA STRANICA 2019.pdf
FINANCIJSKI PLAN ZA 2021. GODINU.pdf
OBRAZLOZENJEFINANCIJSKOG PLANA 2021..pdf
PLAN NABAVE 2021..pdf
II. REBALANS 2020..pdf
Financijsko izvjesce 2020 - referentna strana.pdf
Prorac - 2020 ZAVRSNI.xlsx
OS POPOVAC - BILJESKE UZ FINANCIJSKO IZVJESCE - 2020 (1).docx
PLAN NABAVE 2022.pdf
II. rebalans 2021.pdf
Obrazlozenje Financijskog plana za 2022g..pdf
FIN. IZVJESCE 2021 (1).xls
OS POPOVAC - BILJESKE - 2021 (1).docx
FIN. IZVJESCE 2021 - POTVRDA.pdf
FIN. IZVJESCE 2021 - REF. STRANICA.pdf
Obrazac za skole II. rebalans 2022.-OS - novi.xlsx
Tablica II. rebalans mat. i fin. rashoda za 2022. god..xls
FIN. PLAN 2023 - PRIHODI.pdf
FIN. PLAN 2023.pdf
OS POPOVAC obrazlozenjE financijskog plana - novi (1).doc
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god. - EURI (1).xls
PLAN NABAVE 2023.pdf
BILJESKE uz financijsko izvjesce 1.1.-31.12.2022.pdf
REF. STRANICA - financijski izvjestaj 2022.pdf
Obrasci financijskih izvjestaja v 8.0.3 - 31.12.2022.xlsx
OS POPOVAC - PlanNabave 2023..docx
Predlozak izmjena obrazlozenja financijskog I. rebalansa.doc
PRIHODI I RASHODI - I. REBALANS 2023. GOD.xls
Tablica opcih i stvarnih rashoda za 2023. god I. REBALANS 2023..xls
OS POPOVAC - II.REBALANS 2023..xlsx
OS POPOVAC Finan.plan 2024 sa projekcijama za 2025. i 2026..xlsx
Plan nabave 2024 - OS POPOVAC.xls

Učimo zajedno

Za osmaše!

eLektire

Hrvatski pravopis

Jezični savjeti

Pohvale našem webu

 

Instagram škole

Twitter škole


Općina Popovac

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 11. 2010.

Ukupno: 1869898
Danas: 29
Eko škola

Facebook škole

Kutak za učitelje
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Upravljanje razredom
Autor: Administrator , 11. 4. 2009.

Kako upravljati razredom?


Prizori iz školskih klupa u kojima se vide učenici koji su, osim ili umjesto u nastavni rad, uključeni u brojne druge aktivnosti vrlo su česti uzroci školske nediscipline:

  • Biološke osobine djeteta
  • Emocionalni problemi djeteta
  • Obilježja situacije u školi:
    • loše upravljanje učitelja razredom
    • loši međuljudski odnosi u školi
    • autoritarni stil ravnatelja
    • nepostojanje jasnih pravila i njihovo nepoštivanje
    • slaba suradnja škole i roditelja
    • neuređenost školske zgrade i okoliša.


Roditelji, ravnatelji i učitelji navode učeničku (ne)disciplinu kao najčešći problem u razredu, a istraživanja to i potvrđuju. Naime, učenici čak i do 50% vremena u razredu ne provode radeći ono što bi trebali, a učitelj u prosjeku za vrijeme sata intervenira 16 puta kako bi održao disciplinu. Najčešći disciplinski problemi su: ometanje rada (48%), nepoštivanje drugih učenika, opreme i učitelja (23%), nepažnja (17%), nedostatak odgovornosti i motivacije (15%).

Iz literature....

Čovjek je počeo svom dobermanu davati velike količine ulja od bakalara, jer je čuo da je to dobro za pse.
Svaki bi dan među koljenima držao glavu psa koji bi se bunio, silom bi mu otvorio usta i niz grlo mu izlio tekućinu.
Jednog se dana pas otrgnuo i po podu prolio ulje. potom se, na veliko čovjekovo iznenađenje, vratio i lizao žlicu.
Tada mu je sinulo da se pas nije bunio protiv ribljeg ulja, nego protiv načina na koji mu ga je davao.

A. de Mello: Molitva žalbe



Duhovit ili nepristojan?

U čemu je razlika između neznanja i apatije – upitao je učitelj.

Ne znam i baš me briga – brzo je odgovorio jedan učenik.



Kako što efikasnije iskoristiti vrijeme provedeno u radu?

Zanimljivost i stalna angažiranost: učitelj aktivan, ne prespor, često mijenjati metode, učenike učiniti aktivnima, koristiti suradničko učenje, izbjegavati prekide sata.

Kontinuirani prijelaz s jedne aktivnosti na drugu: učenicima treba biti jasno što im je činiti nakon određenog učiteljevog signala. Bolje je da svi istovremeno prijeđu s jedne aktivnosti na drugu, nego da to čine jedan po jedan.

Principi održavanja grupne pažnje:

Odgovornost
(obilaženje učenika da se vidi što su napravili, jedan učenik nešto radi, a drugi promatraju da bi naknadno naglas komentirali, …)
Grupna budnost ili spremnost (prvo se postavi pitanje, a tek onda prozove učenik od kojeg očekujemo odgovor, pitanja se postavljaju različitim učenicima slučajnim redoslijedom, …)

Stalna svjesnost o ponašanju učenika…omogućuje trenutno i adekvatno reagiranje (inače se može pogrešno optužiti nedužnoga učenika). Ako se to često ponavlja, učenici zaključe da učitelj nema pojma što se u razredu događa! Učitelj treba što češće uspostavljati kontakt očima s učenicima pa će lakše i prepoznati njihovo raspoloženje, eventualnu dosadu ili pažnju koja je popustila. Tada pomaže promjena aktivnosti.

Ne prekidanje sata zbog    disciplinskih problema!

Kako možemo znati je li kazna djelotvorna?

Jedini sigurni pokazatelj djelotvornosti kazne je prestanak nepoželjnog ponašanja. Ako se ponašanje nastavlja, kazna nije bila djelotvorna pa je treba ukinuti jer očito postiže upravo suprotno – potiče neželjeno ponašanje!
Količina ometajućih aktivnosti gotovo isključivo ovisi o profesoru. Dakle, ne ovisi o predmetu koji predaje, već o osobinama koje su učenici kod njega uočili.Tako će se nekom učitelju za vrlo kratko vrijeme “popeti na glavu”, a kod drugog neće ni pisnuti.

Suprotno općem uvjerenju, ključ za uspješno održavanje discipline nije u reakciji učitelja kad se problem već dogodi, već u ponašanju učitelja koje omogućuje da do remećenja discipline uopće ne dođe.Pri tome je jako važno da se ponašanje ne poistovjeti s osobom: nemir i/ ili loše ponašanje ne znači i lošu osobu!

“Vidio sam anđela u mramoru  i rezbario sam dok ga nisam oslobodio…”

Michelangelo

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Kutak za učitelje



preskoči na navigaciju