« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Muzička akademija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli organizirala je Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga koji se održao od 18. do 20. svibnja 2017. godine na temu: Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti. Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga zamišljen je kao mjesto razmjene glazbenih i pedagogijskih teorijskih spoznaja, prikaza rezultata istraživanja te ideja i iskustava iz pedagoške prakse. Ponosni smo da su svoj rad mogle predstaviti prof. Mirela Šprajc i psihologinja Ema Dujček.
Na simpoziju su, uz stručnjake iz Hrvatske sudjelovali i stručnjaci iz Austrije, Njemačke, Italije, Poljske, Litve, Mađarske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore. Za vrijeme trajanja simpozija najeminentniji glazbeni pedagozi razgovarali su o svim novostima u struci, predstavili najnovije trendove učenja glazbene pedagogije, prisutvovali koncertima i predstavljanju knjige.
Cilj ovoga simpozija bilo je povezivanje znanstvenih ideja i iskustva o glazbenim pristupima, projektima, poveznicama i drugim aspektima. Predavnja su održana u paralelnim sekcijama tijekom cijeloga dana. Prof. Mirela Šprajc izložila je rad: Odjeci mobilnosti u sklopu projekta Novi zvuk za Europsku uniju: glazbeni aspekti. U radu se opisuju i objašnjavaju temeljne postavke pripreme i rada na projektu te mogućnosti njegove implementacije s učenicima razredne nastave. Posebna se pozornost pri opisu faza rada posvećuje ulozi profesora glazbene kulture i ostalih članova projektnog tima. Naglašava se uloga pedagoške inovacije u projektu i donose primjeri komparacije glazbe s drugim područjima. Vezano za glazbene aktivnosti, u radu se opisuje rad na pjevanju, sviranju, plesu, uvođenju kviza i glazbenih igara u nastavni proces, poticanju glazbenog stvaralaštva. Psihologinja Ema Dujček provela je i u radu prikazala evaluciju projekta pomoću upitnika sastavljenih za potrebe ispitivanja zadovoljstva sudionika, načina izvršavanja projektnih aktivnosti i uspješnosti ovoga projekta. Upitnike su ispunjavali učenici škole „Đuro Pilar“, sudionici projekta, njihovi roditelji, učitelji škole koji su radili na projektu te učitelji glazbe i razredne nastave iz pojedine škole svake od zemalja sudionica projekta. Zaključno se može reći da se sudjelovanjem u Erasmus +projektu cjeloživotno učenje ostvaruje u jednoj novoj dimenziji, a svim sudionicima je donio korak naprijed u njihovim profesionalnim životima.
Tekst napisala:
Ema Dujček,mag psych.