« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Vremenski stroj i paljenje knjiga u školskoj knjižnici
I ove smo godine u našoj školi održali Noć knjige. Obilježili smo ju 23. travnja 2018. u školskoj knjižnici matične škole. Tema je bila Budućnost knjige. Ove je godine Noć knjige organizirala nastavnica Tamara Rakić s članovima Novinarske skupine, a s učenicima su bile nastavnice Karolina Momčilović, Maja Šimić, Irena Tomašić, pripravnica Anica Malinar te naša knjižničarka Jasna Livada. Sudjelovali su učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda.
Sve je počelo u 19 sati. Učenici petih i šestih razreda crtali su kako zamišljaju daleku budućnosti knjige i knjižnice. Crteži su bili divni, pa je svaka skupina zaslužila čokoladu za nagradu. Za to su vrijeme učenici sedmih i osmih razreda gledali film Vremenski stroj iz 1960. godine. On prikazuje čovjekovu budućnost i opstanak te se savršeno slaže s temom ovogodišnje Noći knjige.
Peti i šesti razredi su zatim po školi tražili QR kodove i od riječi koje su očitali pisali su kratke priče. Najbolju su priču napisali učenici 6.c i 6.d razreda područne škole, a najbolji u skupljanju kodova bili su učenici 5.a i 5.b matične škole. Učenici su se dobro zabavili na hodnicima i stvorili jako zanimljive i kreativne priče. Nakon toga su svi sudionici Noći knjige pažljivo slušali o povijesti SF-a kroz PPT prezentaciju, a koju su izložili članovi Novinarske skupine, Mario Serdar i Anamarija Soldan.
Nakon toga su se učenici zamijenili. Učenici petih i šestih razreda gledali su film u učionici, dok su u knjižnici sedmi i osmi čitali ulomke iz knjige Fahrenheit 451 i gledali dijelove filma. Zatim su razgovarali o distopijskom društvu u kojem su knjige zabranjene i vatrogasci ih pale. Zaključili smo da su knjige oduvijek bile važne za razvoj naše znatiželje i znanja te da su jako važne i za našu budućnost.
Za kraj, svi su se odlično zabavili uz Kahoot kviz koji je bio temeljen na prezentiranoj PPT prezentaciji. Pitanja nisu bila laka, a najviše su umijeća pokazali učenici 7.a i 7.b matične škole. Svaki je učenik osvojio čokoladu.
Anamarija Soldan, 7.a