preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod

Login

 

    

 

 

 

Raspored informacija 

 

Kalendar školske godine

 

 

 

Popis udžbenika

 

             

 

 

 

Osmi razredi obavijesti

 

 

 

Upisi.hr 

Office 365 za škole

OFFICE365 ZA ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 272160
Ovaj mjesec: 3194
Ovaj tjedan: 55
Danas: 55
Kalendar
« Studeni 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 

OŠ "Đuro Pilar", Slavonski Brod

http://os-djpilar-sb.skole.hr/ 

©2008-2023

Sva prava pridržana

Školsko zvono

             

     

 

      

 

 

GOOGLE

      

 

 

YOUTUBE

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
DAN SIGURNIJEG INTERNETA: 5. veljače 2019. godine.
Autor: Anita Boroz, 14. 2. 2019.

Tema ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta je „Zajedno za bolji Internet.“

Učenici šestih razreda obilježili su Dan sigurnijeg interneta na nastavi informatike.

Svake veljače udruženje Insafe/INHOPE uz potporu Europske Komisije organizira Dan Sigurnijeg Interneta kojemu je cilj promicanje sigurnije i odgovornije uporabe online tehnologije i mobilnih uređaja, posebice među djecom i mladima. Svake godine na drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca tisuće ljudi diljem svijeta se udruže kako bi sudjelovali u događajima i aktivnostima kojima žele podići svijest o sigurnosnim problemima na internetu.

Upravo zbog toga, učiteljica infomatike Anita Boroz, na nastavi informatike je organizirala aktivnosti za sve učenike šestih razreda. Aktivnosti su trajale četiri školska sata. Započele su na Dan sigurnijeg interneta 5. veljače 2019. godine, a završile 14.veljače 2019.godine.


U prvom blok-satu informatike učenici su nakon uvodnoga videozapisa „Sanjarenje“ u kojemu je bio primjer elektroničkoga nasilja, ali i klasičnoga vršnjačkoga nasilja, razgovarali s učiteljicom o svojim zapažanjima i dojmovima o prikazanim događajima u videozapisu. Nakon toga su dobili detaljne upute preko Edmoda koje su trebali slijediti kako bi uspješno odradili sve zadatke. Prvo su trebali pročitati materijale podijeljene putem poveznica, te ih koristiti prilikom sljedećega zadatka, u traženju važnih informacija o elektroničkom nasilju. Tada su započeli izradu svoga digitalnoga rada o elektroničkom nasilju npr. plakata/postera na Canvi (https://www.canva.com/) ili su mogli odabrati neki drugi poznati alat, na primjer MS Word-za izradu dokumenta ili OneNote-za izradu digitalne bilježnice. Ovaj zadatak su radili u paru s drugim učenikom. Smjernice za izradu digitalnog rada bile su sljedeće: digitalni rad morao je sadržavati sljedeće informacije - što je elektroničko nasilje (cyberbullying), kako ga prepoznati (primjeri takvoga ponašanja), kako reagirati na njega ako si svjedok nasilja (postupci, savjeti), objasniti tko je bystander, a tko upstander, objasniti kako spriječiti elektroničko nasilje (kojim postupcima) te kome se obratiti za pomoć (osobe, organizacije). Također, digitalni rad trebao je sadržavati slike dobre kvalitete koje, i u svrsi boljeg predstavljanja teme. Posebno smo upozorili na važnost poštivanja autorskih prava prilikom preuzimanja i korištenja slika korištenjem CC tražilice na: https://search.creativecommons.org/ te važnost pravopisne i gramatičke točnosti. Važna sastavnica rada bila  je i kreativnost- zanimljiv dizajn, estetska dotjeranost. Ovaj zadatak nastavili su raditi na drugom blok-satu kada su ga i završili. Pregledali su svoj rad i napravili samovrednovanje, a zatim su ga predali kao zadaću na Edmodu. To su napravili na način da su priložili ili datoteku s računala ili poveznicu s weba. Nastavnica je pregledala njihove radove i dala svoje komentare te ih ocijenila. Na kraju su učenici riješili online križaljku za ponavljanje i zaključili smo da su vrlo uspješno odradili zadane zadatke čime smo ostvarili sve planirane i zadane ishode učenja. (Križaljka: http://www.petzanet.hr/Portals/0/Kurikulum/Multimedija/Modul3/m3-5.4-SOS-Krizaljka.htm)

Dakle, djeca itekako mogu pomoći kreirati bolji internet tako da poštuju ostale korisnike interneta i tražeći prilike da internet koriste za kreiranje, uključivanje u razne aktivnosti i dijeljenje s drugima. Oni mogu pomoći reagiranjem na negativno tako da budu „korisni promatrači“: da daju potporu svojim vršnjacima koji se suočavaju s nasiljem na internetu, da se suprotstave elektroničkom nasilju i da prijave sav neprimjeren ili zabranjen sadržaj koji primijete. Nastojat ćemo i ubuduće pripremati svoje učenike da zauzmu stav kao budući sudionici digitalnog doba sudjelovanjem u debatama o budućnosti interneta, razvojem njihove digitalne pismenosti, ali i trudom da se njihovo mišljenje čuje.

Detaljnije o Danu sigurnijeg interneta u Hrvatskoj možete pročitati na sljedećoj  poveznici: http://csi.hr/p/opis-dana-sigurnijeg-interneta-2019-godine-243, a u nastavku možete pogledati slike s nastave.

Anita Boroz, učiteljica informatike





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju