« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Naši sedmaši posjetili su vršnjake u Ljubljani
Nakon triju mobilnosti projekta „Green micro:bit“ u kojima su sudjelovali nastavnici škola uključenih u projekt, u travnju je OŠ „Vižmarje Brod“ u Ljubljani bila domaćin prvoj mobilnosti u koju su bili uključeni i učenici. Iz svake je škole sudjelovalo po četvero učenika sedmih razreda i dva nastavnika. Predstavnici naše škole bili su ravnatelj Igor Nikičić, učitelj povijesti i geografije Ivan Ilišević te učenici 7.a i 7.b razreda Ena Brajković, Katarina Ivezić, Daniel Kovač i Ivano Šaravanja. Učenici su jedni drugima predstavili rezultate dosadašnjih aktivnosti projekta, sudjelovali na radionicama programiranja s pomoću micro:bitova, izrade e-knjige, obišli slovenske znamenitosti te, budući da su boravili u obiteljskim domovima svojih vršnjaka, stekli nova prijateljstva.
Četvrta projektna mobilnost trajala je od 7. do 11. travnja 2019. tijekom koje su učenici OŠ „Gračani“ iz Zagreba i učenici naše škole boravili u domovima svojih ljubljanskih vršnjaka. Nakon tople dobrodošlice koju su im priredili vršnjaci-domaćini, upoznavanja i prvih zajedničkih druženja, prvoga dana prikladnim programom učenike su dočekali i u prostorima OŠ „Vižmarje Brod“. Učenici su zatim predstavili svoje gradove i škole te održane aktivnosti i uspjehe projekta, a za svoju prezentaciju posebno su pohvaljeni naši učenici i njihov mentor Ivan Ilišević. Domaćini su im pokazali svoju školu, a gostima se osobito svidio glazbeni escape room. Poslije zajedničkog ručka uputili su se u obilazak centra grada gdje su posjetili najveće znamenitosti.
Drugoga je dana bilo organizirano druženje na Bledu, jednoj od najljepših prirodnih lokacija Slovenije, te posjet školskom vrtu gimnazije u Ljubljani koja je također uključena u projekt. Učenicima je to bila prilika za bolje upoznavanje, razmjenu iskustava i stvaranje novih prijateljstava.
Za posljednji dan mobilnosti bilo je predviđeno gostovanje udruge Pazi!Park čiji su članovi predstavili svoje zanimanje. Nakon toga održane su radionice programiranja micro:bitom i izrade e-knjiga u kojima su učenici radili u skupinama. Prije povratka učenika svojim domovima domaćini su im darovali male znakove pažnje kao uspomene na boravak u Sloveniji i zajednička druženja.
Naši učenici nisu skrivali oduševljenje boravkom u Ljubljani, aktivnostima u kojima su sudjelovali, bogatim iskustvom koje su stekli te novim prijateljima s kojima su se povezali. Evo i njihovih dojmova:
Ovaj projekt mi se svidio zbog razmjene iskustava i povezivanja učenika. Najviše me se dojmio drugi dan boravka u Sloveniji zato što smo se sa svime upoznavali – povijesnom i prirodnom raznolikošću susjedne nam države, ali i načinom života učenika koji su nas ugostili. Svidjeli su mi se domaćini i škola. Voljela bih sudjelovati u više ovakvih projekata zato što ih smatram zabavnim i poučnim. Iako smo trebali mnogo raditi prije putovanja, sve se isplatilo.
Katarina Ivezić, 7.b
Boraveći u Sloveniji, stekao sam mnoga iskustva. Drago mi je što smo uz sve obveze za projekt uspjeli posjetiti centar Ljubljane i na taj način upoznali dio slovenske povijesti. Ljubljana me posebno zadivila, njezin stil gradnje i priča koja seže do doba Rimljana. Mislio sam da me više ništa u Sloveniji ne može zadiviti kao Ljubljana, ali sam se prevario jer smo idućeg dana posjetili poznati Bled. Bled je na mene ostavio poseban utisak. Iako sam bio razočaran što nismo brodom išli na otočić u središtu jezera, svejedno sam mu se divio iz daljine. Ništa manje me nisu iznenadili i ljudi koji su bili moji domaćini. Čim sam došao, toplo su me dočekali i tijekom moga boravka potrudili su se da mi ništa ne nedostaje i da se ugodno osjećam u njihovom domu. Drago mi je da sam ih upoznao, a najviše zbog Žana koji mi se već pri prvom razgovoru činio jako dobrom, zanimljivom i dragom osobom, što je kasnije i potvrdio. Jedva čekam da mi budemo domaćini kako bismo im mogli uzvratiti gostoprimstvo kakvo su i oni nama pružili.
Ivano Šaravanja, 7.b
Sudjelovanje u projektu mi se jako svidjelo te program koji su za nas organizirali slovenski domaćini, a posebno mi se svidjela Ljubljana. Saznao sam puno stvari o tome gradu koje prije nisam znao. Aktivnosti smo provodili u Osnovnoj školi „Vižmarje Brod“ koja je jako lijepa i zanimljiva. Družili smo se s novim prijateljima koje smo tamo upoznali. Ja sam bio smješten u obitelji Vulović, točnije kod Tina Vulovića. Za vrijeme boravka u Ljubljani obilazili smo grad i posjetili dvorac, a tijekom obilaska jezera Bled zasladili smo se i poznatom slasticom – bledskim kremšnitama. Ne žalim što sam se prijavio za sudjelovanje u ovom projektu jer su to bila jako lijepa 4 dana i iskustvo koje ću pamtiti.
Daniel Kovač, 7.b
Ovaj projekt mi se sviđa jer osim što smo naučili nešto novo, stekli smo nova prijateljstva i korisna iskustva. U obiteljima nam je bilo odlično. Osjećali smo se kao da smo kod kuće. Ova razmjena učenika mi se jako svidjela jer sam mogla vidjeti kakvim načinom žive naši vršnjaci u Ljubljani. Najviše mi se svidjelo što sam stekla mnogo prijatelja koje vjerojatno ne bih nikad upoznala. Na početku sam se malo stidjela jer ipak mi je sve to bilo novo i nepoznato, ali nakon nekoliko sati osjećala sam se vrlo ugodno. Bilo mi je zabavno što smo svi provodili vrijeme u prirodi zajedno igrajući razne sportove, a ne kao što danas mnogi provode većinu vremena s telefonima u rukama i za računalima. Najteže je bilo razdvojiti se od novih prijatelja jer smo na kraju druženja svi postali jako bliski. Nadam se da će biti još ovakvih prilika za razmjenu učenika jer osim sudjelovanja u projektu steknu se prijateljstva koja mogu vječno potrajati.
Ena Brajković, 7.a