preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod

Login

 

    

 

 

 

Raspored informacija 

 

Kalendar školske godine

 

 

 

Popis udžbenika

 

             

 

 

 

Osmi razredi obavijesti

 

 

 

Upisi.hr 

Office 365 za škole

OFFICE365 ZA ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 272160
Ovaj mjesec: 3194
Ovaj tjedan: 55
Danas: 55
Kalendar
« Studeni 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 

OŠ "Đuro Pilar", Slavonski Brod

http://os-djpilar-sb.skole.hr/ 

©2008-2023

Sva prava pridržana

Školsko zvono

             

     

 

      

 

 

GOOGLE

      

 

 

YOUTUBE

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kreativnost i mašta na djelu
Autor: Matea Paljuca, 4. 11. 2020.

Projekt “Priča jesenskog šešira” služi učenicima 5. c i d razreda kao izvrstan uvod u sve nadolazeće projekte koje će stvarati tijekom ove školske godine na satu Hrvatskoga jezika, a u kojima se od njih zahtijeva promišljanje, planiranje, prosuđivanje te stvaranje.

Nastavnica Maja Šimić je početkom listopada uputila učenike u faze izrade projekta: pripremanje, stvaranje, predstavljanje, vrednovanje.

Najvažnija faza jest faza pripremanja te su učenici zapisali što sve trebaju napraviti, kako će to učiniti, tko će im u tome pomoći i koliko im vremena treba za određenu aktivnost. Tako su postali svjesni svojeg učenja te planiranja učenja.


Budući da su učenici slijedili zadane smjernice koje se nalaze u čitanci, možemo reći kako su već na prvom satu odradili fazu pripremanja. Nakon toga su samostalno prikupljali jesenske plodove prema osobnom izboru, a bilo je tu svega: od lišća, kestenja, kukuruza i šipka pa sve bundevica i oraha. 

Fazu stvaranja su učenici obavljali kod kuće. Lijepili su i pričvršćivali plodove na svoje šešire. Šeširu su trebali nadjenuti ime te osmisliti kreativnu i maštovitu priču u prvom licu jednine. Potom su je trebali naučiti pripovijedati kako bi je na satu predstavljanja predstavili svojim prijateljima u razredu pritom pazeći na govorne vrednote, izražajnost u govorenju i sigurnost u nastupu.

Uslijedila je treća faza projekta - predstavljanje. Svi su bili uzbuđeni prije početka sata. Promatrali su šešire, komentirali kreativnost i izvedbu. Učenici su prije predstavljanja objasnili kako su napravili šešir, gdje su prikupili plodove, jesu li imali pomoć, koliko im je trebalo vremena za izradu te kako su se osjećali dok su radili na njemu (samovrednovanje). Prilikom izvođenja priče, šešire su stavili na glavu i tako pripovijedali priču. 

Došli smo i do posljednje faze – faze vrednovanja. Učenici su dobili opisnike za vrednovanje šešira, priče i izvedbe priče. Vrednovali su svoje prijatelje u razredu, uz pomoć nastavnice.  Na kraju smo izašli u školski park koji je već bio prepun jesenskih boja i plodova te napravili nekoliko fotografija kako bismo zabilježili ovaj naš projekt.

Tekst napisala: 

Matea Gavrić, učenica 7.c razreda

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju