preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod

Login

 

    

 

 

 

Raspored informacija 

 

Kalendar školske godine

 

 

 

Popis udžbenika

 

             

 

 

 

Osmi razredi obavijesti

 

 

 

Upisi.hr 

Office 365 za škole

OFFICE365 ZA ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 272160
Ovaj mjesec: 3194
Ovaj tjedan: 55
Danas: 55
Kalendar
« Studeni 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 

OŠ "Đuro Pilar", Slavonski Brod

http://os-djpilar-sb.skole.hr/ 

©2008-2023

Sva prava pridržana

Školsko zvono

             

     

 

      

 

 

GOOGLE

      

 

 

YOUTUBE

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SAMOVRJEDNOVANJE ŠKOLE
Autor: Matea Paljuca, 19. 1. 2021.

Naša Škola kontinuirano radi na poboljšavanju kvalitetu odgojno-obrazovnog procesa. To čini na više razina budući se na kvalitetu obrazovanja može se djelovati s različitih aspekata (poboljšanje programa, poboljšanje materijalnog stanja,…) i razina. Kvaliteta obrazovanja unaprjeđuje se i poboljšanjem kvalitete svake pojedinačne škole. Kako bi škole mogle poboljšati svoju kvalitetu, važno je utvrditi početno stanje, odabrati razvojne ciljeve i sustavno raditi na njihovu ostvarenju. U procesu utvrđivanja stanja i odabira prioriteta, od izuzetne je pomoći samovrjednovanje kao općeprihvaćeni proces u mnogim zemljama. Danas želimo približiti svim sudionicima procesa odgoja i obrazovanja jednu od naših aktivnosti; Samovrednovanje.


Što je SAMOVREDNOVANJE?

Samovrjednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrjednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg - školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.

Procesom samovrjednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

• Koliko je dobra naša škola?

• Kako to znamo?

• Što učiniti da budemo još bolji?

SVRHA samovrjednovanja je:

• potaknuti otvorenu raspravu o kvaliteti odgoja i obrazovanja na razini škole sa svim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa (učitelji, roditelji, učenici…) te dobiti njihovo mišljenje o mogućim strategijama unaprjeđenja kvalitete

• uvidjeti koje su jake strane i koja područja rada treba unaprijediti

• razviti realističan i efikasan plan razvoja kao i strategiju za unaprjeđenje kvalitete rada škole koji će postati dio godišnjega plana rada škole

• omogućiti školi da na temelju razvojnoga plana nastavi sustavno praćenje kvalitete rada škole

U tu je svrhu Školski Tim za kvalitetu proveo istraživanje početnog stanja čiji su rezultati vidljivi u sljedećim prezentacijama.

http://os-djpilar-sb.skole.hr/skola/tim_za_kvalitetu/ciklus_2​

Igor Nikičić, ravnatelj





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju