« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
C4 virtualna mobilnost – STEM za život
10. 1. 2022. – 14. 1. 2022.
U vremenu od 10. do 14. siječnja 2022. god. održana je C4 virtualna mobilnost EU projekta "STEM for life" u kojem su sudjelovali predstavnici škola iz šest država: Ujedinjenog Kraljevstva, Italije, Turske, Švedske, Malte i Hrvatske. Osnovna škola „Đuro Pilar“ Slavonski Brod, u sklopu Erasmus+ (KA2) programa Europske komisije, nastavlja aktivno sudjelovati u provođenju aktivnosti ovog vrijednog projekta.
Unatoč epidemiji nastavljeno je ostvarivanje planiranog cilja, obrazovanja učitelja o temama STEM područja. Uz pomoć stručnjaka iz Švedske (Tekniska Verken) učitelji su poučavani o načinima iskorištavanja energije vode u Švedskoj, održivom razvoju, etičkim i ekološkim aspektima istoga te načinima edukacije učenika o ovom području. Tijekom tjedna su partnerske škole kroz četiri satne sesije podijelili primjere dobre prakse, svoj rad i razmatrale nove ideje i rješenja o načinima poučavanja učenika o vodi i energiji vode. Stvoren je i plan daljnjih aktivnosti u svrhu ostvarivanja pozitivnih ishoda poučavanja učenika uz prilagođen pristup, uvažavanje mogućnosti i osobnosti učenika za podizanje svijesti o važnosti očuvanja vode te održivog korištenja njene energije. Dio školskog tima, Maja Badanjak Butković, Marina Zirdum, Zrinka Jagodar, Ivan ilišević i Igor Nikičić su u mobilnosti aktivno sudjelovali te predstavili rad Hrvatskog tima.
Mobilnost, iako virtualna, je pokazala široki spektar pristupa partnerskih škola ovim temama, primjenu inovativnih metoda i razvijala suradnički duh škola u partnerskim zemljama. Na ovaj se način izgrađuje međunarodna zajednica učenja koja će, nadamo se, postati održiva te pridonijeti razvoju našeg obrazovnog sustava u smjeru razvitka vještina za 21. stoljeće kod naših učenika.
Tekst napisao: Igor Nikičić, ravnatelj