« Studeni 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Osnovna škola „Đuro Pilar“ jedna je od četiri osnovne škole koja sudjeluje u projektu Živimo svoja prava čiji je nositelj Volonterski centar, Slavonski Brod. Nakon održanih radionica s učenicima prvih razreda u siječnju nastavljene su projekte aktivnosti s ostalim učenicima razredne nastave. Sudjelovali su učenici 2., 3. i 4. razreda iz matične i iz područne škole.
Učenici drugih razreda sudjelovali su u provođenju likovnog natječaja ˝Moja prava˝. Učenici su likovnom tehnikom tempere ili kombiniranom tehnikom flomastera i vodenih boja prikazali jedno dječje pravo.
Učenici trećih razreda bili su uključeni u literarni natječaj i pisali sastavke na temu ˝Svijet po mom˝. Učenici su pisali sastavke u kojima su iznosili svoje viđenje svijeta u kojemu bi se svi međusobno poštivali, poštovali prava i bili tolerantni. Svi su radovi pročitani, a učenici su sudjelovali u donošenju odluke za odabir tri najuspješnija rada.
Učenici četvrtih razreda također su sudjelovali u likovnom natječaju ˝Čujte i moj glas˝. Svoj poticaj odraslima i djeci za poštivanje prava djece i toleranciju jednih prema drugima prikazali su plakatima koristeći tehniku kolaža, u kombinaciji sa slikama i tekstom iz časopisa. Svaki plakat imao je i kratku poruku o poštivanju prava djece.
Učiteljice su se potrudile približiti i objasniti učenicima važnost postojanja dječjih prava, ali i obveza. Nastalo je zaista mnogo lijepih i uspješnih radova, ali po pravilima natječaja odabrana su tri najuspješnija rada iz svakog razreda. Zadani projektni zadaci ovim su aktivnostima izvršeni u potpunosti. Nositelji projekta pregledat će pristigle radove i izabrati jedan najbolji iz svake kategorije. Ostali radovi izloženi su na panoima u razredu i na hodniku. Zasada smo vrlo zadovoljni tijekom i provedbom projektnih aktivnosti i počinjemo s pripremama za završnu aktivnost- kviz za učenike 4. razreda koji će se održati u travnju.
Psihologinja Ema Dujček