preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Pilar" Slavonski Brod

Login

 

    

 

 

 

Raspored informacija 

 

Kalendar školske godine

 

 

 

Popis udžbenika

 

             

 

 

 

Osmi razredi obavijesti

 

 

 

Upisi.hr 

Office 365 za škole

OFFICE365 ZA ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2017.

Ukupno: 272161
Ovaj mjesec: 3195
Ovaj tjedan: 56
Danas: 56
Kalendar
« Studeni 2023 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 

OŠ "Đuro Pilar", Slavonski Brod

http://os-djpilar-sb.skole.hr/ 

©2008-2023

Sva prava pridržana

Školsko zvono

             

     

 

      

 

 

GOOGLE

      

 

 

YOUTUBE

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Integrirani dan u našoj školi
Autor: Anita Boroz, 27. 3. 2017.

Dana 20. ožujka u OŠ „Đuro Pilar“ prvi se put održao integrirani dan. Na ovaj dan nije bilo redovne nastave, nego su učenici sudjelovali u radionicama kako bi obilježili Prvi dan proljeća, Svjetski dan poezije, Dan nadarene djece i Svjetski dan voda


5.a i 5.b

Učenici 5. i 5.b razreda su, uz nastavnice Sanju Kosanović, Mariju Gelemanović i Irenu Iljazović, obilježili integrirani dan.

Prva su dva sata 5.a razredu zajedno predavale nastavnice Irena Iljazović i Sanja Kosanović. Razred su rasporedile u grupe i podijelile ih na jezičare i matematičare. Prva aktivnost bila je pisanje haiku pjesama na temu pojmova iz Matematike ili Hrvatskog jezika. Izvlačili su kartice na kojima su se nalazili pojmovi. Drugi je sat matematičarima zadatak bio da odgonetnu zagonetke, a nakon toga da i sami smisle neku zagonetku vezanu za školu. Jezičari su dobili riječi koje je bilo potrebno složiti u pjesmu.

Druga dva sata predavala im je nastavnica Marija Gelemanović iz Vjeronauka, a tema sata bila je Biblijske biljke. Prvi im je sat nastavnica pobliže objasnila nekoliko biljaka, a nakon toga im je drugi sat zadatak bio napraviti plakate na istu temu.

Tekst i fotografije: Lorena Matanović, 6.a i Andrijana Špehar, 8.a

5.c i 5.d

Radionice su u 5.c i 5.d razredu vodili nastavnici Maja Šimić, Anita Boroz i Ivan Ilišević.

Za početak radionice učenici su pokušali izgovoriti svoje ime naopako i izreći na što ih asocira. Većina učenika nije uspjela odraditi prvi zadatak. Nakon toga pokušali su se opisati na način da svaki pridjev počinje jednim slovom njihova imena. Nakon toga učenici su spojili klupe i posjedali u krug. Svaki od učenika je dobio jedan papir i flomaster. Na znak zvonca morali su nasumično crtati točkice na papir. Zatim bi zamjenili papire sa svojim susjedom i nastavili crtati točkice na tuđi papir. Na drugi znak zvonca morali su spojiti točkice u likove i na temelju likova napisati činkvinu. Nakon što su sve činkvine dovršene, nastavnica Anita pomogla je učenicima pretipkati pjesme na računalima. Kada su pjesme bile isprintane, nastavnica Maja ih je stavila na pano koji je izložen na katu škole.

Osim pisanja pjesama učenici su učili o prirodnim vodama i kako one utječu na eko sustav. Kroz tu vrlo važnu lekciju vodio ih je nastavnik, razrednik i mentor Ivan ilišević. Kroz isječke filmova pokazao im je prošlost Amazone i Sahare - teške uvjete i naporan život koji vode ljudi na tim područijima. Učenici su tijekom filmova morali voditi bilješke i na kraju sata ih izložiti.

Tekst: Ivan Stašina, 8.a

Fotografije: Ivan Stašina i Dorotea Stojanović, 8.a

6.a i 6.b

6.a i 6.b razred na satu su Tehničke kulture s nastavnikom Tomislavom Perkovićem izrađivali vodenično kolo. Uz upute nastavnika učenici su uspješno odradili zadatak. Drugi sat imali su Hrvatski jezik. Prvo su s nastavnicom Tamarom Rakić razgovarali što ih sve podsjeća na proljeće, a zatim su pročitali pjesmicu Dobriše Cesarića Dolazak proljeća. Nakon što su analizirali pjesmu cilj im je bio u skupinama napisati pjesmu o proljeću. Poslije pisanja svoje su pjesme pročitali cijelom razredu.

Poslije su učenici imali Engleski i Njemački jezik zajedno. Učenici koji idu na Njemački jezik s nastavnicom Renatom Štajner pisali su pjesme na njemačkom, a oni koji ne idu pisali su pjesme na engleskom s nastavnicom Ivanom Lovrić. Učenici su se potrudili svoj zadatak odraditi najbolje što mogu, a to se vidjelo i na njihovim radovima.

Tekst: Lana Dimitarević, 6.b

Fotografije: Lana Dimitarević i Lara Vlainić, 6.b

6.c i 6.d

Učenici 6.c i 6.d „pozdravili“ su proljeće kroz radionice Dragane Soldo, Karoline Momčilović, Krunoslava Kozine te Tomislava Perkovića.

Na radionici Njemačkoga jezika nastavnice Dragane Soldo učenici su bili podijeljeni u pet skupina te su izrađivali plakate na kojima su lijepili pejzažne slike i pisali rečenice na njemačkom jeziku koje su podsjećale na proljeće.

Radionica Hrvatskoga jezika nastavnice Karoline Momčilović temeljila se na lirskim pjesmama koje su učenici obradili. Zadnjih 20 minuta trebali su napisati kratku pjesmu s temom proljeća.

Nastavnik Krunoslav Kozina i učenici pozdravili su proljeće igranjem nogometa i odbojke uz cvrkut ptica.

Radionica Tomislava Perkovića bila je šestašima najzanimljivija jer su izrađivali vodenično kolo koje je nastavnik Perković poslije ocijenio.

Dorotea Stojanović, 8.a

7.a i 7.b

Učenici sedmih razreda u Brodskom Vinogorju integrirani su dan proveli su s nastavnicom Magdalenom Boček iz Engleskog jezika, vjeroučiteljicom Marijom Gelemanović, nastavnikom Berislavom Šumanjskim iz Povijesti te nastavnicom Mirtom Malčić iz Kemije.

Nastavnice Engleskog jezika i Vjeronauka održale su zajedno dvosat. Na početku prvoga sata podijelili su se u dvije skupine. Prva skupina imala je zadatak napraviti plakat na engleskom jeziku s temom proljeća. Na plakat su lijepili mnoge biljke koje cvjetaju u proljeće. Druga skupina imala je zadatak u Novom zavjetu istražiti biljke među kojima su: loza, maslina, smokva, palma, mogranj, rogač i mnoge druge. Nakon što je druga skupina završila svoj zadatak otišla je u školsko dvorište ubrati nekoliko biljaka kojima su kasnije ukrašavali jaja na mnoge načine.

Druga dva sata učenici su ukrašavali jaja zajedno s nastavnicima Mirtom Malčić i Berislavom Šumanjskim. Uz navedeno, učenici su s nastavnicom Mirtom izrađivali plakate o važnosti vode u svijetu, ponovili kako pravilno prati ruke i kako štedimo vodu. Nastavnik Šumanjski je s učenicima proučavao vodovod u Zagrebu koji se gradio sve do danas, a raspravljali su i o tome za što voda služi vojsci, a što običnim građanima u miru. Na kraju drugoga sata učenici su ponovili što su sve naučili toga dana.

                                                                              Ena Dimitarević, 6.b

Fotografije: Ena Dimitarević i Emanuel Pešorda, 6.b i Fabijan Tadić, 8.b

7.c i 7.d

Učenici sedmih razreda na Koloniji na nastavi Biologije, pod vodstvom nastavnice Gabrijele Paležnice, učenici su izrađivali plakate o vodi, a pod satom Fizike i TZK, pod vodstvom nastavnika Dubravka Đuričića i Milenka Lubine, raspravljali koliko je voda važna za naš organizam i život.

Tekst: Ivana Marijić, 8.a

Fotografije: Ivana Marijić i Sara Zeba, 8.a

8.a i 8.b

Učenici 8.a i 8.b razreda integrirani su dan proveli u zanimljivim aktivnostima s nastavnicama Marijom Matijević, Zrinkom Jagodar i Mirelom Šprajc.

Učenici osmih razreda u Brodskom Vinogorju dva su sata odlučili izaći van s nastavnicom Matematike, Marijom Matijević. Na tom su dvosatu pisali razne pjesmice i haiku stihove vezane za matematiku. Na kraju su spojili više pjesmica i od njih napravili razrednu pjesmu.

Idući dvosat su imali geografiju i glazbeni. Gledali su video zapise o važnosti vode na našoj planeti. Posebno su proučavali rijeku Vltavu i rješavali radne listove. Također su i slušali skladbu Vltava (iz ulomka „Moja domovina“) koju je skladao Bedrich Smetana. Pjevali su pjesme „Teče, teče“ i „Plovi barka“. Slušali su pjesmu svirana na vodenom ksilofonu, pa su se i neki od  njih pokušali. Nastavnica je napunila staklene boce vodom i jedan učenik je metalnim predmetom svirao melodiju. Zatim su se ustali, i na različite zapovijedi vršili radnje. Kada bi nastavnica viknula: „Zamrzni!“, oni bi stali, kada bi viknula: „Pahuljica!“, pokušali bi u grupama tvoriti oblik snježne pahulje, itd. Na kraju su sve naučeno ponovili i slušali popularne pjesme u kojima se spominje voda. Jedna od tih pjesama je bila „Singing in the rain“. Bilo je zanimljivo i poučno.

Anamarija Soldan, 6.a

Fotografije: Ivana Marić i Anamarija Soldan, 6.a

8.c i 8.d

Učenici osmih razreda na Koloniji su na nastavi Likovne kulture, a pod vodstvom nastavnice Karoline Čačić, učenici su izrađivali leptire i cvjetove od kolaža, kartona, vrećica za smeće i žice. Iz Matematike su učenici, pod vodstvom nastavnice Renate Kadić Zarožinski, u skupinama su izrađivali 3D modele tetraedara  koji su iskorišteni sljedeći sat pri rješavanju zadataka. Bila je to odlična prilika da učenici surađuju, ali i da se pri tome zabave.

Tekst: Ivana Marijić, 8.a

Fotografije: Ivana Marijić i Sara Zeba, 8.a

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju