« Lipanj 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Što je sve kemija?
starofrancuski: alkemie; arapski al-kimia: umjetnost preobrazbe
Kemija kao nastavni predmet omogućuje učeniku razumijevanje prirodnih pojava i načina kojima kemija pristupa istraživanju prirode te daje jednostavan i zanimljiv uvid u znanstvene temelje suvremene civilizacije.
Kemija je znanost o tvarima i njihovim kemijskim promjenama.
Kemija je tipična eksperimentalna znanost, a iskustveno učenje prirodan način učenja.
Učenik do spoznaja dolazi vlastitom aktivnošću, a svoje sposobnosti razvija praktičnim, perceptivnim i misaonim djelovanjem.
Nastavni sadržaji su strukturirani tako da se u početku učenja kemije bavimo primjerima vezanim uz učeničko neposredno okruženje, a zatim te primjere postupno nadograđujemo zahtjevnijim, manje poznatim primjerima. Takvim pristupom povezujemo kemiju sa svakodnevnim životom te ju približavami svim učenicima.
Učenici stječu znanaj o temeljnim kemijskim reorijama, prvenstveno o atomskoj teoriji, kako bi na osnovi njih mogli opisati i razumjeti svojstva i promjene tvari. Usvajaju se simboli kemijskih elemenata, uči pisanje kemijskih formula i jednadžbi kemijskih reakcija. Izučava se sličnost kemijskih svojstava određenih grupa kemijskih elemenata, proširuju se znanja o kiselinama, lužinama i solima te te upoznaju spojevi i proizvodi kemijske tehnologije koji su važni u svakodnevnom životu.
Cilj i zadaće kemije kao nastavnog predmeta:
-razvijanje pozitivnog stava prema kemiji, kemičarima i prirodnim znanostima
-uvođenje učenika u istraživački pristup nastavi
-poticanje učenika na kreativnost, sposobnost rješavanja problema i donošenje odluka
-razvijanje ekološke svijesti i odgovornosti pojedinca prema radnom i životnom okruženju
-razvijanje samopouzdanja samostalnim izvođenjem pokusa, raspravom o rezultatima pokusa i samostalnim zaključivanjem
-razvijanje vještine sigurnog i urednog rukovanja kemijskim priborom i kemikalijama, rješavanja računskih zadataka i pozornog promatranja i bilježenje pojava tijekom izvođenja pokusa
-razvijanje sposobnosti povezivanja znanja iz različitih znanstvenih područja