« Kolovoz 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
"Priroda je jedina knjiga koja na svim listovima nudi mnogo sadržaja." - Goethe
Nastava prirode u 5. i 6. razredu i biologije u 7. i 8. razredu osnovne škole izvodi se prema Nastavnog plana i programa za osnovnu školu,propisanog od strane nadležnog Ministarstva znanosti,obrazovanja i športa Republike Hrvatske.
Nastavni predmet priroda u 5. i 6. razredu omogućuje sjedinjavanje,povezivanje i prirodoslovno poimanje cjelina iz raznih područja prirode. Stoga ovaj predmet pridonosi stvaranju cjelovite slike o svemu što nas okružuje,kao niti jedan predmet u budućem školovanju. Smanjivanje količine činjenica koje učenik treba zapamtiti omogućuje više aktivnog uključivanja učenika u nastavni proces. Pri obradi tema vodi se briga o zavičajnoj osobnosti,a pri obradi se,gdje god je moguće,primjenjuje praktičan rad. Preporuča se koristiti Internet kao način dobivanja dodatnih podataka.
Nastavni program biologije omogućuje upoznavanje živog svijeta i zakonitosti koje u njemu vladaju. Učenici potrebna predznanja stječu u 5. i 6. razredu iz prirode.
Biološko obrazovanje potrebno je svakom čovjeku kako bi mogao razumjeti životne pojave i procese koje ga okružuju. Takvo znanje smatra se osnovnim poznavanjem života. Učenjem biologije učenici stječu znanja i razvijaju vještine,počevši od manualne spretnosti,promatranja,opisivanja,izdvajanja bitnog,zaključivanja,prezentiranja i rada u timu. Učenje biologije ciljano utječe na afektivnu domenu učeničkog razvoja usvajanjem poštovanja prema životu,te razvijanjem empatije prema drugim ljudima i drugim živim bićima,kao i odgovornost prema za očuvanje prirode,okoliša,vlastitog i tuđeg zdravlja.
UČITELJI OTVARAJU VRATA,ALI VI MORATE SAMI UĆI. (kineska poslovica)
Moj zadatak je pomoći Vam u tome.
Gabrijela Paležnica, prof.biologije i kemije