« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Osnovne informacije o projektu:
U sklopu Školske preventivne strategije koja je dio Godišnjeg plana i programa škole u našoj školi provodi se projekt Misli zdravo, budi zdravo! Projekt je u rujnu 2022. prijavljen na Poziv za financiranje preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./2023. U prosincu 2022. Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo o odluku o financiraju projekta u iznosu od ukupno 1.061,78 EUR.
Trajanje projekta: rujan 2022.-lipanj 2023.
Projektni tim:
Igor Nikičić, ravnatelj
Aleksandra Balen, voditelj projekta
Ema Filajdić, stručni suradnik psiholog
Mirta Malčić, prof. biologije i kemije
Maja Miljković, prof. engleskog jezika
Cilj projekta:
Cilj projekta je podizanje samopouzdanja učenika koje će doprinijeti njihovoj pozitivnoj slici o sebi, s ciljem poboljšanja vlastitog mentalnog zdravlje koje je temelj za individualnu dobrobit i djelotvorno funkcioniranje pojedinca, ali i unutar obitelji, prijatelja te razredne zajednice i društvene zajednice u širem smislu. Osvještavanjem važnosti brige o mentalnom zdravlju cilj nam je učenike osnažiti da se mogu u datim situacijama zauzeti za sebe, oduprijeti se vršnjačkom pritisku i reći ne opasnostima ovisnosti poput pušenja, alkohola, droge, kocke, ali i ovisnosti o društvenim mrežama, igricama. Razina preventivne aktivnosti je univerzalna, a aktivnosti se provode s učenicima od 5.-8. razreda naše škole
Učenici će razvijati:
1. sliku o sebi, samopoštovanje i samopouzdanje, prepoznavanje, prihvaćanje i upravljanje svojim emocijama i ponašanjem
2. empatiju te uvažavanje i prihvaćanje različitosti
3. socijalne i komunikacijske vještine
4. odgovorno ponašanje prema sebi i drugima u zajednici kroz suradnju i timski rad
Aktivnosti i metode koje će se provoditi u projektu:
Tijekom projekta ostvarit će se suradnja s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo, Policijskom upravom Brodsko-posavskom i Crvenim križem Brodsko-posavske županije.
Praćenje i vrednovanje aktivnosti
Projekt će se pratiti i vrednovati putem anketa i on-line upitnika. Ankete i upitnici provodit će se sustavno među učenicima, nastavnicima i roditeljima.
Sve projektne aktivnosti kontinuirano će se pratiti i diseminirati na mrežnoj stranici škole a lokalni, županijski i regionalni mediji i internetski portali objavljivat će vijesti vezano uz provođenje ovoga projekta kako bi se s njim upoznala i šira javnost.
Prezentacija projekta i objava rezultata provedenog projekta bit će provedena na školskoj, lokalnoj i široj zajednici npr. na učiteljskim vijećima, županijskom stručnom vijeću za Građanski odgoj.
Rezultati
Ema Filajdić, stručni suradnik psiholog
Radionica stereotipi, predrasude
Pozivnica za roditelje, učenike i učitelje
Završno predstavljanje projekta