« Siječanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Vrtim Zdravi Film dio je globalne Nestlé inicijative pod nazivom Nestlé Healthy Kids Global Programme, koji za cilj ima educirati učenike sedmih razreda o važnosti pravilne prehrane i važnosti bavljenja tjelesnom aktivnošću.
Na taj način naše poruke dopiru do učenika u fazi u kojoj formiraju svoje stavove i ponašanja te im pomažemo da usvoje zdrave navike koje će biti njihovih života i u kasnijoj dobi. Projekt ima nacionalnu pokrivenost.
Projekt je odobren te ima pozitivno mišljenje za provedbu od strane:
Edukativni materijali kreirani su od strane stručnjaka nutricionizma te su usklađeni su s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Projekt provodi Hrvatski školski sportski savez.
Promocija Nestlé proizvoda u sklopu projekta strogo je zabranjena.
2. CILJEVI PROJEKTA
GLAVNI CILJEVI PROJEKTA SU:
SEKUNDARNI CILJEVI PROJEKTA SU:
3. CILJANE SKUPINE
učenike će se educirati o zdravim prehrambenim navikama i poticati na bavljenje tjelesnim aktivnostima.
roditelji su ti koji donose odluke o kupovini, brinu o prehrani učenika, kao i o doručku učenika, obiteljsko okruženje najviše utječe na navike i ponašanje učenika
škole sudjeluju u projektu na način da pružaju logističku podršku u provedbi projekta.
4. STRUKTURA PROJEKTA
VrtimZdraviFilm sadrži se od edukacije, aktivacije i evaluacije.
U školskoj godini 2017./2018. u projektu Vrtim zdravi film sudjeluju 52 učenika 7. razreda.
I. Prvi put projekt Vrtim zdravi film u osnovnoj školi Đuro Pilar realiziran je u školskoj godini 2014./2015. i u njemu su sudjelovala 82 učenika 7. razreda.
II. Voditelj projekta za našu školu je Milenko Lubina profesor Tzk.