« Rujan 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
CILJ NASTAVE LIKOVNE KULTURE razlaže se u tri temeljne zadaće s osnovnom svrhom stjecanja određenih znanja, sposobnosti i stavova:
-STJECANJE ZNANJA
– razlikovanje, povezivanje i primjenjivanje ključnih likovnih pojmova i sadržaja nastavnih tema.
- prepoznavanje, razlikovanje i povezivanje sadržaja umjetničkih područja slikarstva, kiparstva, arhitekture, primijenjene umjetnosti i dizajna te novih medija.
- uočavanje, prepoznavanje, razlikovanje i povezivanje sadržaja kulturne baštine (svjetska, nacionalna, etno umjetnost).
-STJECANJE SPOSOBNOSTI ( VJEŠTINE )
- usmjereno vizualno/likovno opažanje(šire vizualno opažanje, specifično likovno opažanje ).
- istraživanje i stvaralačka primjena likovnih tehnika i likovno – tehničkih sredstava
- samostalni i suradnički idejni i praktični stvaralački likovni rad.
- vizualno mišljenje.
- estetska prosudba likovnog rada, umjetničkog djela i okoliša.
- kritičko ( samo ) vrednovanje
- likovna ( i vizualna ) komunikacija
- uspostavljanje korelacijskih veza likovnoga sa sadržajima drugih nastavnih predmeta.
-STJECANJE STAVOVA
– pozitivan odnos prema estetskim vrijednostima likovnog rada ( osobnog/ drugih učenika ), likovno umjetničkog djela, kao i radnog i životnog okoliša.
- čuvanje i promicanje kulturne i prirodne baštine
- promicanje osjećaja za lijepo i za duhovnu dimenziju
- poštovanje duhovnih vrijednosti različitih kultura i civilizacija.
PETI RAZREDI: likovno tehničkim sredstvima moći prikazati međusobne odnose oblika i primjereno razviti senzibilitet za međusobne odnose likovnih elemenata.
ŠESTI RAZREDI: razviti višu razinu razumijevanja i poučavanja prikaza trodimenzionalnog prostora na plohi kroz likovne elemente vizualnog jezika.
SEDMI RAZREDI: razviti perspektivne sposobnosti i kreativno mišljenje putem vizualnog osjećanja osnovnih likovnih elemenata, obuhvaćajući elemente kompozicije .
OSMI RAZREDI: pomoću likovnih elemenata znati usvojiti i prikazati vrste kompozicija i prostornih planova, te osvijestiti jedinstvo i ravnotežu kroz ovisnost oblika o funkciji.