« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
WEBUČIONICA - učenje u svakom trenutku
Healthy Kids - vrtim zdravi film
Natječaj Profila Klett: "Želim stablo"
Navike promijeni - školu opremi
Me, Myself and I - Ja i sva moja lica
Ministarstvo znanosti i obrazovanja
Agencija za odgoj i obrazovanje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Potvrde o školovanju => e-građani
Osnovne informacije o projektu:
Broj projekta: 2020-1-UK01-KA229-079021_5
Nositelj projekta: Rayleigh Primary School (UK)
Partneri: Tanneforsskolan, Linkoping (SWE), St Joan Antide School Gudja (MLT), Sivas Bilim ve Sanat Merkezi, Sivas (TR), OŠ Vižmarje Brod Ljubljana (SLO), OŠ Đuro Pilar, Slavonski Brod (HR)
Ukupna vrijednost projekta: 101.888,00€
Od toga naša škola ima pravo iskoristiti: 15.980,00* €
Trajanje: rujan 2020. – rujan 2023.
Projektni tim
Ciljevi projekta
ZA UČENIKE:
Projekt omogućuje djeci unutar svake partnerske škole da rade zajedno kako bi proizveli svoju verziju karnevala ili festivala o kojima su naučili od drugih partnera. Projekt omogućuje djeci unutar svake partnerske škole da zajedno rade na proslavi vlastitog tradicionalnog festivala ili karnevala.
Djeca će otkriti više jedni o drugima dok uče o tradicijama drugih zemalja.Djeca u drugim partnerskim školama uče o sebi i svojoj kulturi.Djeca se uče umjetnosti sa svrhom. Djeca uče slikati, plesati, pjevati, izrađivati modele i snimati filmove za proizvodnju karnevala ili festivala. Njihovo učenje je stvarno i usredotočeno. Djeca razvijaju komunikacijske vještine.Umjetnost i njihov fokus moraju biti proizvedeni na način koji drugi mogu razumjeti. Time se razvija korištenje materinjeg jezika te znanje i uporaba stranog jezika
ZA UČITELJE
Učitelji će naučiti kako običaji njihovih zemalja i naroda mogu povećati razumijevanje ponašanja njihovog i drugih naroda.
Graditi će partnerske odnose s drugim školama u svrhu rada na projektu i budućim projektima.
Razumijeti će da se umjetnost i kulturno nasljeđe mogu koristiti za razvoj govorničkih i čitalačkih aspekata materinjih jezika, informacijske pismenosti kao i poznavanja i razumijevanja stranih jezika bez negativnih utjecaja na redovite nastavne/predmetne kurikule.
Aktivnosti
U skladu s ciljevima projekta učitelji će proći edukaciju o poboljšavanju učinaka rada na području poučavanja kroz sadržaje koje poučavaju (svi predmeti predmetne nastave) te putem mobilnosti radi učenja, razmjene iskustva te primjere dobre prakse. S učenicima će se raditi spiralnim konceptom kroz 6 „faza/tema“.
Faze projekta
Rezultati
POVEZNICE:
eTwinning:
https://twinspace.etwinning.net/133024/home
https://twinspace.etwinning.net/133024/pages/page/1252567